heb me net werkelijk rot gelachen! marinte om 7 uur naar bed gebracht en die had duidelijk geen zin vanavond. na eerst 10 minuten te hebben gekrijst (wat ze normaal eigenlijk nooit doet) ging het over van iedere 5 minuten jengelen en ik was al 30 x naar boven gelopen ( hoezo sportschool?) op een gegevn moment zit ik even goede tijden te kijken en is het ineens verdacht stil boven. maar ik had echt het idee van die slaapt niet!!! dus ik loop heel voorzichtig naar boven. en wat zie ik? een baby van nog geen 3 maanden die heel dr bed overhoop heeft gehaald, bijna boven in bed ligt met een stuk laken in dr hand en daar heel sexy in haar romper met dr benen in de lucht ligt. (je had het moeten zien) en die trekt me daar een leip gezicht!!! nee ik kwam niet meer bij! en hoe harder ik moest lachen dan ging zij ook weer lachen. na het bed en mijn kleintje weer wat gefatsoeneerd te hebben is ze nu eindelijk in slaap gevallen. ja sorry vond het zo grappig moest het even kwijt want verder is er niemand thuis om mee te delen hahaha
Hahaha, dat belooft nog wat voor de toekomst met zo'n grapjas!!! Nog geen 3 maanden oud en nu al dit soort "streken"!! Zo te horen een heerlijk meisje! Geniet er van! agnes
Echt lachen! Hier ook zo'n grapjas gisteravond, (zat het in de lucht ofzo?). Hel dag slecht slapen, uiteindelijk om kwart over 4 in slaap gevallen en pas om kwart voor 7 weer wakker. Gevoed en omdat ze lekker slaperig was direct weer op bed, (t was tenslotte ook echt wel bedtijd). Maar slapen: NOOOOIIIT! Bij tijden was het wel even wat stiller, maar toen ik om kwart over 8 ging kijken, had ze haar dekentje afgetrappeld en keek ze me met zo'n stralende blik aan van: Ja, wat dacht je dan?!? Er maar weer uit, kijken of ze nog wilde drinken. Ja, beetje, maar verder vooral spelen en zichzelf opdrukken terwijl ze naast me lag te drinken (op ons bed). Half uurtje spelen, weer klein beetje drinken en uiteindelijk al spelend/drinkend pas om half 10 in slaap gevallen.... Van de weeromstuit heeft ze vanochtend dan gelukkig wel tot half 8 geslapen,