wij hebben die van Ikea (antilope of zoiets) met een bij prenatal gekocht plastic ding wat in de stoel kan. De 'rol' die bij de stoel zit, vind ik nog te onhandig. Ze zit er nu in met eten. Meer niet. Ze is 6,5 maand.
Wij hebben een "yasmine" als ik me goed herinner.. mijn zoontje zat er vanaf 6 mnd heel af en toe in met eten.
Oke, dan is 6 maanden misschien wat vroeg? Wil haar er af en toe eens inzetten omdat ze graag rechtop zit.
Wij hebben de Stokke Tripptrapp en met 5 maanden geprobeerd maar toen hing ie er nog teveel in....met 6 maanden kon ie er goed in eten.
Wij hebben de Stokke. Met 5 maanden hing hij nog teveel in de stoel, hij hield het dan maar paar minuutjes uit. Vanaf 6 maanden ging het goed. Nu kan hij er heel erg goed in zitten. De hele maaltijd. Dat duurt dus gauw 20 minuten. We hebben wel een tuigje gekocht. Daarmee zit ons bewegelijke mannetje net even wat beter.
Mijn dochter kon vroeg zelfstandig zitten en ik kocht met 5 maanden ook de Stokke. Ze zat er heel goed in. Denk dat het afhangt van je kind, hoe goed ze zitten. Wel fijn dat je de stoel aan tafel kunt schuiven, zitten ze lekker stabiel..
Wij hebben gisteren de Blames aangeschaft bij de ikea. We moeten m nog in elkaar zetten en dan maar eens zien wat ie ermee doet. Ik heb er wel zo'n kusseninzet bij gekocht.
Hier zit ze er sinds 6 maanden in Ik weet eigenlijk niet wat voor 1 het is..het is een stoel en een tafel in een zodat ze later der eigen tafeltje mrt stoel heeft
Hier ook de stokke maar hij.zit er met zijn ruim 6.5 maand nog niet veel in. af en.toe paar min. maar hij wiebelt nog te veel om er lekker bij te kunnen eten. dat doen we dus nog lekker een tijdje in de wipper !
Wij hebben een Akta Gracia, die staat wat schuins naar achteren, met tuigje. En vanaf 4 maanden ging hij erin als hij zijn eten kreeg, nu met 6 maanden laten we hem er altijd even wat langer inzitten, vind hij heerlijk. Kan hij lekker goed alles zien. Van het bureau hier in Zweden was het goed dat we dat deden, kwamen ze zelf mee om het langzaam te "trainen".
Mijn zoon ging er met 5mnd in, hing nog wat dus paar minuutjes. Dit ging al snel veel beter. We hebben de stokke, erg fijne stoel.
Vanaf 5,5 maand ging onze dochter tijdens het eten in de babyset (kinderstoel) van Stokke voor hooguit 20 min. Daarvoor altijd in de Newborn set gezeten maar ze wilde rechtop. Ze is nu ruim 6,5 maand en kan al los zitten, ze houdt het dan ook makkelijk 40 minuten vol in de Tripp Trapp.
Wij zijn ook sinds een week gestart met zoonlief af en toe in de kinderstoel te zetten. Vaak nog wel voor korte periodes. Al zit hij eigenlijk al vrij stevig er in. Hebben trouwens ook de Stokke.
Nou zo te horen waren wij dan wel erg laat Met 8 maanden begonnen ( ook de Stokke) en maar n aantal minuten en dat dan steeds verder uitbreiden. Ze kon trouwens prima zitten maar het lijkt me niet zo goed voor zown kleintje om al heel vaak en/of veel rechtop zit, maar dat was mijn gevoel erbij. Wipper is toch prima als t nog gaat?!
Hier vanaf 6 maanden ongeveer, telkens een paar minuutjes en dan opbouwen. Nu zit ze er met het eten altijd in, en dan soms nog ff spelen. Wij hebben de Geuther Kid Hit met stoelverkleiner!