Huilen om aandacht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yamahafreak, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yamahafreak

13 mei 2006
    35
    0
    0
    Eernegem
    Hoi,
    Wij hebben een zoon van 4maanden en hij weent vaak,niet van de honger,ook niet van een vuile luier! Overdag ben ik met hem alleen en laat ik hem gerust eens wenen maar ik kan het ook geen volledig uur aanhoren want na een tijdje maakt hij hem zooo boos dat hij echt begint te krijsen!
    Als ik hem boven in z'n bedje leg valt hij zeker niet in slaap,leg ik hem in z'n park dan zou hij achter een uur dan toch uiteindelijk in slaap vallen!
    Gisteren is mijn man thuis gekomen rond 16u30,Kjell was aan het wenen,we zijn dan achter onze dochter geweest,in de auto hebben we hem niet gehoord,toen we terug naar huis reden was hij in slaap gedommeld,we waren nog geen half uur thuis,hij was daar weer!
    Hij had gedronken om half vier dus honger kon hij niet hebben,hij heeft dan geweend tot 19 u,dan heb ik hem z'n fles gegeven,bijna alles uitgedronken,boertjes glaten nog gespeeld met hem en na een groot half uur begon ie weer te huilen en dat heeft dan geduurd tot ong.21u!
    Wij weten niet meer wat we met hem moeten doen om goed te doen!

Mama en papa van Kjell die ten einde raad zijn! :cry:

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    oef wat herken ik dit verhaal :(

mijn zoon (inmiddels 13 :)) had dit ook

een echte huilbaby die constant zijn billen op en neer wilt hebben

gaat het ook snachts zo door bij jullie ? dat hij dus steeds wakker is om de zoveel tijd?

overstrekt hij zich? moeilijk hoor zo'n huilertje

weet precies hoe je je voelt , ik liep ook steeds te sjouwen met hem

ook heb ik hem wel eens laten huilen maar dat hield hij langer vol dan ik :(

misschien moet je het toch in zijn voeding zoeken
    hij kan daar last van hebben (kramp)

wij kwamen erachter dat hij veel kramp had en heeft toen andere voeding gehad

alleen had je toen nog niet de voedingen die je nu hebt

dus was erg aanmodderen

sterkte en hoop dat je snel er achter komt waarom hij zo huilt steeds

3. yamahafreak

13 mei 2006
    35
    0
    0
    Eernegem
    Hoi, ben blij dat ik niet alleen ben want zo voel ik mij soms,hij heeft nu gedronken en zit nu op mijn schoot voor de pc,dit vind ie leuk!
    Ivm zijn eten,ik heb hem 2,5 maanden de borst gegeven tot ik het echt niet meer zag zitten,ik zat om de 2uur met hem aan de borst,dus veel tijd voor mezelf had ik niet en ben dan overgeschakeld op flesvoeding(Nan1)maar wat bleek onze kleine uk had daar niet genoeg mee en we moesten overschakelen naar een meer verzadigende voeding dus dan maar BEBA op aanraden van de kinderarts!Dit gaat al veel beter,hij laat nu tussen z'n voedingen 3,5 a 4u,dus al veel beter! :D Wat krampjes betreft denk ik niet dat hij daar veel last van heeft want vroeger had hij dit wel en ik zie toch een groot verschil in z'n huilbuien!
    Ik en mijn man hebben zo'n gevoel dat ie constant bij z'n mama wil zijn,want als mijn man hem vastpakt als hij weent dan stopt ie efkes en herbegint weer en bij mij is ie langer rustig :( ,wat wel vervelend is voor m'n man maar ook voor mij,want ik zit constant met hem op schoot of in de draagzak! :(
    Ik heb al zitten hopen dat de tijd ietsje vlugger gaat en dat we van die vervelende babykwaaltjes af zijn want dit weegt heel zwaar op ons!
    Weet je dat wij bijna nergens meer naartoe gaan of tis enkel nog gaan wandelen maar bij iemand op huisbezoek gaan gaat gewoon niet met onze kleine huilbaby!
    Vandaag naar consultatiebureau zal het daar ook eens vragen en dan weer wenen want hij moet z'n laatste prik!

Deel Deze Pagina