We hebben een gulzig baby'tje dat erg snel drinkt uit zijn Avent fles, dus ik ben op zoek naar een fles + speen waarmee het wat langzamer gaat. Hij drinkt nu bijvoorbeeld zo 130 ml binnen 10 minuten weg... en is dan nog niet voldaan. Fopspeen weigert hij. Wie heeft een tip voor een fles / speen? Alvast dank!
Hier werkt een goed aangedraaide difrax s-fles met s-speen goed. Én evt. voeding indikken met nutriton, als het dan nog te snel gaat.
idd met de difrax fles met S speen erop. Als het dan iets te langzaam zou gaan moet je een m speen kopen, of anders het gaatje van de s speen iets groter maken. Zo heb ik dat ook gedaan.
Dit probleem hadden wij ook in het begin. Met Difrax ging het iets beter, maar dat was van korte duur. Gek genoeg ging het daarna met avent weer beter, maar dan met nr2 speen erop. Raar maar waar.
Onze kleine dronk ook heel snel. Ben erg tevreden over de Difrax fles en spenen. Of Mendela spenen die hebben een klein gaatje waardoor er niet teveel uit komt. Deze passen ook op de Difrax flessen. Miss is Johnannesbroodpitmeel toevoegen aan de voeding ook een optie? Maakt de voeding wat dikker.
Bedankt voor de tips! Ik heb nu een Difrax fles gekocht en alvast de Nutriton in huis gehaald. Eens kijken hoe het gaat.
Indikken was hier de oplossing. Maar je zou ook nog een dental speen kunnen proberen. Of een speen zonder gaatje en er dan zelf een heel klein gaatje in maken.