Zwemmen met make up...

Discussie in 'De lounge' gestart door Biny, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En ben je dan echt helemaal
    Vol in de make up?

Foundation en de hele mik mak?

Ik ga ook niet onder water, maar sowieso word je kin toch nat? Het gespetter van andere mensen enzo...

Ik was overigens aan het banen zwemmen hoor gister dus geen spetterende kinderen oid, wel spetterende borstcrawlers :p

2. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Ja ik doe alles op en loopt niet uit

Ik heb altijd make-up op zelfs als ik ziek ben

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jeetje...

Mag ik vragen wat de reden is dat je je met zwemmen/ziek zijn helemaal opmaakt?

4. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Nee hoor...
    ik ga vol wallen en vlekken, zonder makeup het zwembad in. Wordt ook niemand blij van als ze een afdruk van m'n gezicht tegenkomen aan de zijkant van de glijbaan ofzo....

Jules! vindt dit leuk.
  5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hah rustig ;) ik oordeel niet zomaar

Ik vind het gewoon bijzonder dat je vol in de foundationn, poeder, lippenstift etc gaat sporten. Daar heb ik het over ;)
    Kan me niet voorstellen dat dit lekker sport

6. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Ik ben vaker niet dan wel opgemaakt en ik zwem dus ook zonder make-up. Ik wrijf ook veel in mijn gezicht en in mijn ogen dus het is niet handig. Vol in de make-up zwemmen (echt alles op) vind ik ook wel wat apart ja. Lijkt me niet praktisch met douchen etc.

7. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik draag sowieso niets op mijn huid, geen foundation of poeders. Maar ik ga gewoon zwemmen zonder. Sterker nog: ik haal mijn eyeliner, mascara en lippenstift eraf als ik ga zwemmen. Ik vind het fijn om me daar niet druk om te hoeven maken.

En zonder make-up ben ik ook mooi.

Lies1611 vindt dit leuk.
  8. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik zou het er voor het sporten afhalen. Maar dat is meer omdat ik bewust geen waterproof make-up draag en met zweet is dat niet fijn. Wil graag een handdoekje over mijn gezicht kunnen halen enzo.

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik draag wel mascara meestal. Kan me voorstellen dat je er nog een beetje uit wil zien tijdens het zwemmen maar vol in de make up vind ik wat overdreven.
    Sportschool vind ik heel wat anders trouwens, Dat is iets wat de meeste mensen gewoon voor of na het werk doen.

10. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Ik ben chronisch ziek en wil niet dat ik er slecht uit zie ook al voel ik me dat zo
    Ik vind uiterlijk heel belangrijk omdat ik dat erg leuk vind

11. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik draag sowieso nauwelijks make up, vind dat altijd zo'n gedoe.:rolleyes:
    Dus met zwemmen zeker niet! Heb toch al verkering...:roflmao::D

12. Maan1989

Maan1989 Actief lid

26 apr 2017
    101
    54
    28
    Vrouw
    Ik maak me elke dag op. Direct bij het opstaan wassen, tanden poetsen, make up en haren. Zelfs ook op dagen dat we niks gepland hebben. Alleen met griep maak ik een uitzondering. En met zwemmen heb ik ook make up op. Dan wel minder en geen foundation.

13. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Natuurlijk doe ik het af. Als je enigszins fanatiek zwemt of af en toe onder water gaat doe je dit niet met een laag make up op je gezicht. Een beetje dobberen in het water gaat nog wel met make up.

Deel Deze Pagina