De naam zegt het al, plaats hier je allermooiste lelijkste huil/schreeuw/driftbui/woedeaanval/ikkrijgmijnzin niet foto van je kind. ik begin met die van mij. die kan zo prachtig mooi boos kijken!
Geweldig topic! Hahahaha, Helaas heb ik zelf nog geen foto om te showen. @ Daro: Aah die is echt zo schattig!!
@Fluitekruid: even heel iets anders, ik heb namelijk geen huilfoto's voor zover ik weet, zal eens zoeken.... Dat boxkleed, heb je dat al eens gewassen? Bij mij kwamen namelijk de lichte blokken zalmroze-gevlekt uit de wasmachine. Er zit nu dus noodgedwongen een zelfgemaakte hoes omheen...
hihi thx.... ik vind zo grappig dat je ook de tranen al in ze ogen geperst ziet worden!! hij doet dit nog steeds alleen doet ie dan ook heel raar zen neusje optrekken haha
hihi wat een super foto`s!!! @anna 27: Wat vervelend voor je dat je boxkleed zich niet laat wassen. Ik was mijn boxkleden regelmatig en ik her er echt geen problemen mee, de ene is wit met beestjes en andere frummeldingen en de ander is wit/lichtbruin/donkerbruin geblokt. Ik gebruik zelf ariel voor de witte was voor die ene met frummeldingen en ariel gekleurd voor de geblokte. ik stop ze niet in de droger maar hang ze aan de lijn. Ik weet het verder ook niet, misschien een vlekverwijderaar o.i.d.???