Zwemmen na bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Joanne92, 1 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hoi dames,
    Mijn kleine is deze vrijdag 3 weken, ik ben tijdens mijn bevalling ingeknipt en had vooral binnenwaardse hechtingen.
    Het is deze week zo super heet, en heb het advies gekregen dat ik niet mocht zwemmen.
    Mijn wond is dicht (voor zover ik kan voelen) en ik vloei ook een week al niet meer.
    Ik heb zelf een zwembad in de tuin, die elke dag word onderhouden met filter etc en er zwemmen weinig mensen in.
    Zou ik daar wel in kunnen afkoelen? Ik ben vandaag wezen pootje baden maar ik trek het denk ik niet nog 4 dagen zo.
    Zijn er dames die zijn gaan zwemmen en hoe lang hebben jullie gewacht?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik ben vorig jaar ook na 3 weken gaan zwemmen. Ik vloeide ook niet meer. Toen was t ook zo heet dus ik trok t niet meer. Je kan altijd evne je verloskundige bellen.

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Tegen mij hebben ze gezegd dat ik pas mocht gaan zwemmen na de controle bij de gyn, dwz 1,5 maand na mijn bevalling.

4. Rabbit

Rabbit Niet meer actief

Ik mocht thuis wel gewoon.

5. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik moet 9 juli bij de gyn zijn. Maar dan zulle de heetste dagen wel voorbij zijn :,).

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik mocht ook niet in bad tot 6 weken na de bevalling (toen stopte ik ook pas helemaal met vloeien) Maar je kan de vk even bellen. Dat mag gewoon!

Deel Deze Pagina