Hoi Ik ben vandaag 9 weken zwanger. Ging net voor boodschap 2 naar de wc toen ik tot mijn schril zag dat ik helder rood bloed daarna verloor?? Is dit normaal ? Mijn verloskundige is er nu niet dus kan nu niet bellen vandaar hier de vraag. Maak me toch wel beetje zorgen natuurlijk. Hoop dat iemand hier me iets meer kan vertellen Groetjes ansje
Hoi Ansje, heb je intussen al wel iemand gesproken? Het gebeurd vaker hoor dat na ontlasting door het zetten van wat druk er een klein vaatje in de baarmoedermond knapt waardoor je wat bloed verliest. Bel er gerust je vk voor, geen probleem. Maar het is niet erg. Het geknapte vaatje zit aan de buitenkant van de baarmoedermond en daar heeft het kindje geen last van. HEb je het vaker of heviger, bel je vk gewoon op. Groeten BRigitte
Hoi Brigitte Ik had idd gebeld dag erna zij vertelde het zelfde. Maar nu is het net weer gebeurd weer een kleine bloeding echt helder rood. Alleen dit keer was ik aan de diaree. Voel me echt zo onzeker nu maar in het weekend kan ik hun niet bellen volgens mij. Heb woensdag zo wie zo een echo staan denk dat ik daar zo wie zo op moet wachten. Nou moet ik zeggen dat ik voor ik zwanger was ook wel vaker een bloeding had na het vrijen bvb of wc bezoek . Miss is dat bij mij zo wie zo al heel gevoelig ik weet het niet Word gek van onzekerheid nu