Met 3.5 ben je nog niet echt aan het zwemmen..is meer lekker spetteren in het water en van de kleine glijbaan af. Gewoon lekker doen doen hoor en daarna goed schoonmaken met dat spul
Ik heb 8 gaatjes in mijn oren; waarvan er bij 3 netjes gedraaid/schoonmaakspul gebruikt is. De rest niet. Ze zijn nog steeds allemaal 'goed'. Ik heb maar bij 2 regelmatig ontstekingen gehad, maar dat komt meer vanwege de plaats en mijn metaalallergie dan het schoonmaken. Gewoon schieten en doorgaan met je leven. Ik heb er nooit weinig aandacht aan besteed.
haha 6 weken niet zwemmen? Ja na een kno-operatie ja, maar niet na gaatjes schieten. Heel bijzonder dat advies. Hier zijn we ook gewoon doorgegaan met ons leven na schieten van de gaatjes en niets aan de hand hoor
Dat is het geweldigste advies ter wereld zeg. Aangezien er gepiest wordt in zwembaden en andere lichaamssappen erin verdwijnen, zou ik niet met net geschoten gaatjes gaan zwemmen. Een infectie heb je zo, en dan gaan je oren zweren.
Je mag toch ook gewoon douchen enzo? Ik zou gewoon lekker gaan zwemmen, daarna even extra schoonmaken. Hier ook gewoon schoongemaakt en gedraaid iedere dag, nooit last gehad.
Ik denk ook niet dat het zo'n vaart zal lopen, maar ik denk altijd maar... Een gewaarschuwd mens... Waarom zou je het nu per se willen? Als er wel een ontsteking komt sla je jezelf voor je hoofd. Gewoon komende tijd lekker draaien en sterilon gebruiken en over een tijdje gaan zwemmen
Mijn dochter mocht gewoon zwemmen, daarna een keer extra druppelen met dat desinfectiespul. Is specifiek gemeld. Je laat haar toch ook zwemmen met een wondje op haar knie of iets dergelijks?
geen sterilon en ZEKER Niet draaien hoor, je maakt het echt kapot met alle erge gevolgen vandien... lees alsjeblieft goed in. ze geven daar echt foute adviezen...
Hier een tijdje geleden een fixse ontsteking aan oorbel (huid was helemaal opgezwollen oorbel zat bijna onder de huid na zwemmen in zwembad volgende dag alles was genezen!
Hier mocht dochter zwemmen na het schieten van de gaatjes. Ook geen problemen mee gehad. Verbaas me echt over de opmerking dat draaien slecht is. Waarom kan ik er niet vanuit gaan dat een erkende juwelier hierin de goede info geeft.... blijkbaar ben ik te naief
Nou dit dus. Ze hebben hier ook wel eens een wondje als we gaan zwemmen. Het is nog nooit gaan ontsteken. @kiki33: het draaien is niet goed omdat je elke keer de wond opentrekt. En juwelier verkoopt sieraden en weet wellicht niet genoeg over dit soort dingen. Daarvoor gaan wij hiervoor ook naar de piercingshop die zijn hier beter in thuis.
Mijn dochter mocht gewoon zwemmen na het schieten van gaatjes. Dit was volgens de juwelier geen probleem.