wat is dit?

Discussion in 'Miskraam' started by nathalie25, Jan 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nathalie25

Jan 26, 2008
    13
    0
    0
    weet niet of ik hier helemaal goed zit, maar ik ben erg ongerust.

heb sinds gister een soort van steekjes ofzo onder in me buik het is wel dragelijk...het is niet zo dat ik het uit schreeuw van de pijn.
    wat zou dat kunnen zijn?
    ben nu 8.5 week zwanger en bij de eerste echo hadden ze gezegt of je krijgt een tweeling of het gaat helemaal mis, en dat de dooierzak te groot zou zijn maar de vruchtjes kwamen wel overeen met het aantal weken ben zo ongerust...pfff heb volgende week woensdag een nieuwe echo maar ja ben zo bang dat het mis gaat. met alles wat ik voel denk ik dat maar kan het ook wat anders zijn, ik weet niet hoe dat voel een miskraam en weet ook niet of je zoiets kan voelen aankomen.
    beginnende miskraam? of voelt dat heel anders?
    wie kan me helpen?

liefs nath

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Ik weet ook niet hoe je een miskraam voelt opkomen, maar steekjes lijkt mij geen beginnende miskraam. Volgens mij komt het vaak voor, dat heb ik ook weleens.
    Dus volgens mij hoef je je hierom geen zorgen te maken hoor. Maar ik snap wel dat als gyne dat tegen je zegt, dat je elk gevoel gaat analyseren.
    Heb vertrouwen, meis!

groetjes,
    kiwi

3. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier een expert in miskramen, ik heb er inmiddels 3 achter de rug, ben gelukkig nu wel goed zwanger. Over 3 maanden komt onze uk al. Steekjes in het begin van de zwangerschap zijn heel normaal hoor, dat hoeft echt geen miskraam te zijn. Is meestal gewoon het rekken van je baarmoeder. Meestal voel je een mk ook niet aankomen (alleen instinctief dan) en begint het met bloedverlies. Pas als de MKecht op gang komt gaat het zeuren onder in je buik, maar dan heb je al (behoorlijk)bloedverlies. Dus meis...............kop op van het goede uitgaan. Ik zal duimen voor een goede echo! ;)

Liefs Abbigail

4. nathalie25

Jan 26, 2008
    13
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie!

hoop ook dat het allemaal goed zit, ben wel erg nerveus...maar hou goede moed.

ik laat het jullie weten zodra ik ben geweest.

liefs nathalie :)

Share This Page