Zeurende Rugpijn..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pollewop, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pollewop

    Pollewop Actief lid

    7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Sinds een week heb ik aan de rechterkant op hoogte van mn nieren.. zn zeurende pijn.. echt vervelend. ik slaap s'nachts er niet meer van!
    jullie ening idee hoe t zou komen? blaasontsteking ist nie, heb mn urine al later controleren.
    gr. Pollewop
     
  2. Jelly

    Jelly Actief lid

    9 aug 2006
    319
    0
    0
    hey meid

    ik kan natuurlijk niet zeggen wat het is, maar ik heb ook iets soortgelijks gehad. De dokter vertelde me toen dat dat kwam, omdat je nu natuurlijk een gewicht moet meedragen aan je buik... en dat belast ook je rug. Bij mij was het ook aan 1-ne kant en ook ter hoogte van mijn nieren.
    En aangezien jij een beetje verder bent dan ik, kan dat bij jou ook wel eens het geval zijn.
    Mss kan het helpen als je enkele oefeningen doet?
    Mij werd aangeraden mijn rug te bollen naar voor toe (net of je je tenen wil aanraken). zo rek je de spieren een beetje uit. Bij mij hielp het wel.
    Of op handen en knieen gaan zitten en dan: buikje bollen naar de grond toe en daarna optrekken... rug opbollen, zeg maar. Dit enkele keren herhalen.
    Zijn ook enkele tips die ik gekregen heb bij de zwangerschapsgym. Ik hoop dat je er iets mee bent?
    Succes in alle geval!

    Jelly xxx
     
  3. PoezieQ

    PoezieQ Bekend lid

    31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hallo pollewop,

    Misschien is het bandenpijn. Ik heb gister bij zwangerschapscursus geleerd dat er twee banden aan je rug vastzitten. Ik heb ook last van lage rugpijn. Onze curusleidster heeft me tips gegeven om mijn houding te verbeteren, en ik merk nu al verbetering. Je moet ervoor zorgen dat je je bekken iets naar voren kantelt, zodat je als het ware je buik iets optilt. Ik had de neiging om mijn buik te laten "hangen". Als je je bekken iets kantelt, komt er minder gewicht aan de banden te hangen. Misschien heb je er iets aan?

    Groetjes Susanne
     

Deel Deze Pagina