zoontje lekt in ene door

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lieve85, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    Ons zoontje van 14 maand heeft nachts nooit doorgelekt tot vier nachten terug. Heb al diverse dingen geprobeerd,zoals grotere romper grotere maat luier, ander merk luier maar elke nacht is het feest en niet zo'n klein beetje ook. Alles is kletsnat. Vanacht was de luier niet eens vol,en toch doorgelekt. Nu denk ik dat hij in ene in een andere houding ligt ofzo waardoor de luier anders zit?
    Heb vandaag pampers acti fit gekocht. Kijken war dat doet vanacht..

Iemand anders nog tips voor mijn bewegelijke mannetje?

2. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    Niemand tips?

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Waar lekt hij door, boven of via de zijkanten?

Misschien heeft hij inderdaad een andere slaaphouding waardoor het lekt.. deden de pampers active fit het niet tegenhouden?

4. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Geef je m 's avonds nog te drinken? Hier na 18.30 niet meer (gaat om 19.30 naar bed). Ze doet dan een plasje op het potje.

5. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    De acti fit deed idd zijn werk ook niet
    Hij lekt door aan de linker zijkant, de luier op zich zitvlees niet vol.dus zoek een luier die goed flexibel ie denk ik

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    is de luier niet te groot dan? dat hij daardoor neit goed sluit in de liezen en daardoor lekt?
    blijft lastig soms! anders misschien verschonen als jullie zelf na bed gaan?

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Drie weken geleden begon onze meid ook ineens dwars door alle luiers heen te poepen en plassen (ook overdag), maar sinds deze week is het weer over. Geen idee waar het nou vandaan is gekomen en waarom het weer is gestopt maar ik hoor voor je dat jij er ook zo makkelijk vanaf komt. Hier was de luier ook niet eens altijd vol maar was zij wel helemaal nat, heel gek.
    Wij gebruiken overdag de luiers van de Lidl en 's nachts pampers babydry.

8. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Mijn zoontje heeft het af en toe ook, kruitvatluiers en pampers houden het dan niet. Wel terug te leiden naar dag ervoor, hij heeft dan veel gedronken. Ik heb ooit eens gelezen dat je dan de luier achterstevoren aan kan doen. Nooit geprobeerd en geen idee of het helpt.

9. Babystew

Babystew Niet meer actief

Als het een buikslaper is wordt geloof ik wel eens geadviseerd de luier verkeerd om aan te doen. Piemeltje naar beneden vouwen?

10. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    DE TIP wat bij ons heel heel goed werkte en we nu weer toepassen omdat we een doorlek periode snachts hebben..

1 maat grotere luier>> de bovenkant van de luier zo'n 10 cm naar binnen vouwen waardoor je een extra absorberende rand creeerd. daardoor haal je ruimte van de billen naar voren en kan de luier meer absorberen aan de voorkant.

Hier werkt het geweldig!! Succes, ben beniewd of het bij jullie ook werkt, hopelijk wel want elke nacht een nat bed is moedeloos om van te worden hé.

11. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Buikslaper? Hier ook doorlekken was uiteindelijk een te kleine romper zat net in de overgang en heb ook een buikslaper.

12. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Ik doe de luier nu achterstevoren om en helpt enorm goed. Wel beetje lastig met verschonen maar ach.

Deel Deze Pagina