fontanel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sannnniee, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo meiden,

ik maak me weer eens zorgen.
    bij mijn dochter kon ik de fontanel goed voelen,
    en nu bij mij zoontje lijkt ie kleiner en voel ik em minder,
    moet ik me daar druk om maken,
    of zijn de hormoontjes me weer bang aant maken,

liefsssss

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Misschien bij bezoek aan CB even naar laten kijken? Ik heb nooit durven voelen en nu nog steeds niet. Maar niet jezelf al gek maken. Heb je bij je dochter trouwens ook al zo jong gevoeld?

Sorry maar ik zag een foutje in je ondertekening: ons meisje Yenthe is grote zus (01-05-2010) ipv waarschijnlijk 2008. Sorry dit heeft niks met je vraag te maken.

3. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    nou ik wist nooit dat dat pas na een jaar dicht mocht zijn, tot ik dat hier las, en toen heb ik idd gevoeld. en vind deze keer kleiner dan bij me dochter. zal het binnenkort eens overleggen met cb. ach ik lees teveel op internet denk ..

dank je wel voor te melden van de fout. ik wist het inderdaad al, moet hem alleen nog even aanpassen.. thanxxx

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Bij ons checken ze die op het consultatiebureau.
    Ik vind het inderdaad ook een beetje eng.
    Vooral dat het zo kan kloppen daar soms (dan zie je het stukje echt bewegen.)

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    de van sem is ook heel erg klein. Ik maak me er ook wel wat zorgen over lijkt we of dat ie ook steeds kleiner word ga het ook eens na vragen bij het cb

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    hoe klein is klein? en heb je het over de voorste (grote) of achterste(kleine)? Bij isa was de kleine al dicht en de grote was nog geen 20cent groot(muntje) bij de geboorte. Zij is toen wel onder controle bij de ka gekomen. Maar de vlos heeft dit wel gecheckt bij de geboorte hoor! en anders gewoon even langs de ha/t cb

7. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    heeej dank je wel voor de antwoorden.

ik wist niet eens dat er voor en achter was.
    maar vooraan had ik gevoeld en daar is het wel iets groter dan een 20 cent.. maar goed ze zullen het inderdaad toen we gecontroleerd hebben. toen het cb op visite kwam voelde ze ook dat zag ik wel.

mag niks aan je kindje kome he :D

Deel Deze Pagina