kamille thee bij moeilijke stoelgang

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leeuwen77, 26 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Dames,

Mijn kleine van 5 weken heeft moeite met poepen. De poep is wel dun als ze gaat, maar het kost haar een hoop moeite om te gaan. Nu hebben ze me aangeraden om kamille thee te geven (wel heel licht hoor). Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Nee, geen ervaring mee. Ken kamille alleen als rustgevend. Jarissa heeft wel eens moeite gehad met poepen. Ik doe sinds die tijd wat extra water bij haar voeding en dat helpt bij haar heel erg goed.

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sem heeft dat probleem al een hele poos. Eerst werd aangeraden om 10cc extra in zijn fles te doen. En nu moet ik zijn flessen met kraanwater klaarmaken, want daar zitten bepaalde bacterien in die zouden kunnen helpen. En af en toe een paar druppels zonnebloemolie in zijn fles schijnt ook te kunnen helpen. Maar hij heeft er soms nog steeds moeite mee...

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik gaf ook wel eens gewoon een theelepel zonnebloemolie in de mond, altijd resultaat..

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

wij moeten ook 10 cc extra water geven en venkel thee helpt ook

6. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hoeveel thee geef je je dochter dan chantal?
    En heeft dit verdet geen invloed op de voeding als ik mijn dochter dit eerst geef en dan pas haar voeding?

Groetjes

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik geef niet te veel ik geef ongeveer 20 of 30 cc .. en ik geef het meestal tussen zijn voedingen door want meestal na zijn voeding heeft hij geen trek meer en als hij het ervoor neemt dan drinkt hij zijn flesje niet helemaal leeg dus denk dat je het bv een uurtje voor of na de voeding kan doen, althans dat doe ik altijd en dat werkt wel... Die venkel thee is er trouwens in speciale uitvoering voor baby's...

Succes.. Liefs...

Deel Deze Pagina