voel me nog niet echt zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Violet32, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Hallo meiden,
    Vorige week heb ik pos getest :D maar het rare is dat ik nog niet echt iets voel ofzo, bij mijn vorige zwangerschappen had ik al gelijk zere borsten en was ik moe maar nu?
    Ik weet wel het kan natuurlijk nog komen en moet ik me nu alleen maar gelukkig prijzen dat ik er nog geen last van heb, maar het is zo raar ik lijkt t ook afentoe nog te vergeten dat ik zwanger ben.
    Ik ben benieuwd of meer vrouwen hier "last " van hebben of hadden?
    groetjes violet

2. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    niemand??:(

3. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Ik had ook nergens last van hoor, dus begrijp je helemaal!
    Alleen toen de moeheid kwam had ik het idee dat er echt iets bezig was in mn lichaam.

4. Alita

Alita Niet meer actief

ik had de eerste keer bijna nergens last van en deze zwschap veel meer...
    Iedere zwschap is toch ook anders meid....daarbij ben je ook nog maar net zwanger!!

5. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ja cindy24 je hebt gelijk hoor, t is ook nog maar pril
    ff afwachten dus nog... miss schrijf ik volgende week wel over hoe misselijk ik wel niet ben haha

6. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Ik had in het begin ook van weinig last. Ik was wel erg moe, maar dat was ik al maanden, dus voor mijn gevoel was dat gewoon normaal.
    Aangezien ik nu 29 en een halve week ben en alles nog steeds goed gaat en met vrij weinig klachten, ben ik er ook erg blij mee.
    Nu nog even afwachten of de laatste 10 weken ook zo gaan, of dat het dan opeens tegen gaat vallen.

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik heb de ene dag meer last van de kwaaltjes dan de andere dag..vandaag had ik bijvoorbeeld echt niet het gevoel dat ik zwanger ben..ik vergat bijna dat ik zwanger ben...en nog geen halfuur later stond ik weer te kokhalzen...ohja..ik ben zwanger ;)
    maar heb ook geen extreme misselijkheid enzo...wel met vlagen misselijk...
    mijn borsten doen de ene dag ook zeerder dan de andere dag...en dat geldt hetzelfde voor de moeheid en darmkrampen..
    en af en toe lijk ik wel schitzofreen hahaha..dan weer boos dan weer blij dan weer janken enz enz ;)

8. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Ik voel eigenlijk ook niks... was meteen een reden om me zorgen te gaan maken, want: zou dat betekenen dat er iets mis is, gebeurt er wel iets daarbinnen? Maar ik lees overal zulke verschillende verhalen, dat ik me maar rustig probeer te houden.
    Ik denk dat ik dat het raarste vind aan het zwanger-zijn. Vanaf het moment dat je er thuis achterkomt dat het zo is, zit je vervolgens wekenlang te wachten op een 'eerste teken van leven'. Beetje een onbestemd gevoel inderdaad...

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik voel al 13 weken helemaal niks ;)

maar toch echt al een
    paar keer een heel mooi ukkie gezien op de echomonitor! :D

ik zou zeggen geniet ervan!!
    wie weet krijg je nog een golf kwalen (meestal begint dat rond de 6/7 weken) waar je u tegen zegt en dan zou je graag weer kwalenvrij willen zijn

10. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Ik denk dat dat het ook een beetje is, je zit idd te wachten op de eerste tekenen, t enige wat je tot de eerste echo hebt is je positieve test ,waar ik dan regelmatig ook ff op kijk en dan denk oja er groeit een klein mensje in mij.
    en glimworm miss is het ook wel lekker als je idd helemaal geen kwaaltjes hebt maar wel een goede echo zoals jij hihi

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik denk dat het ook per persoon verschilt hoor!
    ik ben van nature sporadisch ergens misselijk van en overgeven doe ik alleen in extreme gevallen zoals buikgriep, ik denk dat ik een te sterke maag heb :D

Deel Deze Pagina