hallo allemaal, Binnenkort wil ik voor het eerst gaan zwemmen met me dochtertje. ze is bijna 4 maanden. wat moet je allemaal meenemen naar het bad zelf, nadat ze is omgekleed. hetlijkt mij handig een handoek/omslagdoek mee te nemen. Wat trek ik de kleine van 4 maanden aan. een echt zwembroekje zonder luier of een luierzwembroekje met een zwembroek erover heen? ik hoor het graag. grtjes van een onervaren moeder
mijn kindjes krijgen een zwemluier en een zwempakje/broekje aan ik nam altijd de kinderwagen mee naar binnen of maxicosi een omslagdoek een band waar je kleintje in kan zitten
Hoi Fleur, via de zoekfunctie vind je hierover diverse topics en je topic hoort denk ik bij baby en dreumes te staan. Wij hadden zwemluiers voor Louise maar in sommige zwembaden hebben de baby's alleen een broekje/zwempakje aan. Je zou even kunnen informeren bij het zwembad waar je naartoe wil gaan. Badcape/hydrofiel/evt. voeding etc. meenemen is wel handig. Veel plezier!
wat wij altijd deden toen ze zo klein was, gewoon omslag doek mee nemen wel en voor daarna nog handoekjes, en luiers(standaard natuurlijk, en als ze dan lekker in het water had gezeten, deed ik haar droog deppen, en in omslag doek om en lekker in de maxicosie, en ze viel er ook even in slaap in.
vergeet idd niet je voeding, en eventueel speentje en popje. Na het zwemmen heb je gegarandeerd een doodmoeie baby! Veel plezier!
ons ventje is ook 4 maanden en wij nemen meestal de maxocosi mee. Gewoon een zwembroekje aan zonder zwemluier, weet niet eens of ze die al voor zijn gewicht hebben? Heb ik vroeger ook met dochterlief nooit gedaan en ze hebben nooit in het bad gepoept dus: de maxicosi zwembroek schone luiers/billendoekjes omslagdoek/badjasje hydrofiel voor afdrogen extra romper voor na het zwemmen voeding en dat is het geloof ik wel zon beetje wat wij meenemen. Na het zwemmen droog ik hem dan af en doe ik zijn rompertje aan, zodat hij niet zo heeel bloot zit en dan hup in de cosi en slapen maar terwijl zijn zus nog ff doorzwemt veel plezier!
oh ja! misschien van die bekertjes waarmee je wat water kan gieten.... en zo'n zwemband kan ook (babyfloat) maar hoeft niet, baby van 4 maanden kan toch nog niet zitten dus je zal haar toch constant moeten ondersteunen..
die luier moet je even navragen bij het bad, bij ons is het verplicht, en als je er geen bij hebt kun je ze daar kopen voor 1,50 pst, nou dan koop ik wel een pak