Welke Steiltang?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ben op zoek naar een goede stijltang; ik heb begrepen dat de platen geheel keramisch moeten zijn omdat het anders niet goed voor je haar is...?

Welke tang hebben jullie en zijn jullie daar tevreden over?

Ennuh wat voor spul kan ik t beste dr insmeren voordat ik ga stijlen? En wel eentje dat t de hele dag goed blijft zitten natuurlijk; heb wel een haar met een eigenwijze slag dr in...

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb een braun sattin hair collor steiltang (deze is ook speciaal voor gekleurd haar)
    ben er heel tevreden over
    ik gebruik van de etos spul wat ik erin smeer voordat ik met de steiltang erover heen ga

ik heb ook heel eigenwijs pluizig haar met een slag erin

3. Misha

Misha Actief lid

26 dec 2008
    212
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb een stijltang van Princess geloof ik heb hem al 6 jaar en hij is maar 20 euro bij de kijkshop. Voor het stijlen gebruik ik IC kan je halen bij een tropische winkel, heb maar 1 druppeltje nodig want het is een soort olie. je moet wel de witte fles nemen.

Groetjes Misha

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik lees even mee, want heb ook eigenwijs haar. Op zich is het wel stijl, maar zodra het vochtig wordt begint het wat te kroezen, behalve als het gestijld is :)
    Kunnen jullie ook de prijzen vermelden?

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

50 euro..

De link heb ik boven bijgevoegd.

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
  8. Onder water

Onder water Niet meer actief

#8 Onder water, 31 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2009
    De chi- tang is voor mij echt de meest ideale stijltang die er bestaat.
    Oke , je betaald 125 euro ( in mijn geval ) maar dan heb je ook echt wat.
    Volledige keramische platen , dus geen laagje.
    Als je geinteresseerd ben , ik heb een webshop adresje waar ik de mijne ook van vandaan heb.(scheelt 25 euro geloof ik )
    Of google anders eens op Chi-tang.
    Ik gebruik het in combinatie met Farouk Silk Infusion , intensieve bescherming voor je haar!
    Als ik hem gebruik , hoef ik het tot dat ik mijn haar moet wassen niet meer te stijlen , zelfs met vochtig weer blijft alles glad.:D

9. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Hmmm, misschien is zo'n stijltang ook wel wat voor mij. Ik heb zelf vrij droog/springerig haar met wat slag erin. Het springt dus al gauw alle kanten op, en blijft bijna nooit zitten zoals ik het wil hebben. M'n haar is alleen wel vrij dun. Lijkt je haar na het stijlen nog dunner, of maakt dat niet uit?

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.907
    5.231
    113
    Home
    ik heb er eentje van princess, was 20 euro met keramische platen gekocht bij kruidvat
    ik smeer mijn haar altijd in met creme maar weet nu zo snel niet meer welk merk dat was...

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik heb er 1 van Carmen, daar kan je ook digitaal de hitte van de stijltang bepalen, tot 200 graden. Ik heb met mijn haar (lees: droog pluizig) 200 graden nodig, maar als je wat dunner haar hebt dan kan je een minder hete stand nemen. Ik ben er heel tevreden over, en hij is niet achterlijk duur. Als ik mijn haar stijl hoef ik het 3 dagen niet meer te stijlen....

hier even een linkje.
    CoolSound.nl - Carmen CR4190 Stijltang

12. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    okee meiden thanks; heb vanmiddag ff jullie berichtjes gelezen en heb uiteindelijk toch voor de princess gekozen; deze was goed betaalbaar en van keramische platen...timer enzo denk ik niet nodig te hebben....heb em ook al uiteprobeerd en dat ding werkt als een tierelier whoeha; hoeft echt maar 2sec ofzo en dan ist steil...brr vind alleen wel beetje eng, bang om mijn hoofd te raken met dat ding...auw dat zal wel pijn doen...

ennuh ook meteen smurrie voor in mijn hoor gehaald van ; l'oreal...verder was ik ook niks tegen gekomen in de winkel (ja en idd die andrelon gladmakende creme; maar stond niet op dat t voor haarbeschermen was tegen de hitte) ; moet t trouwens echt dat spul of kan t ook zonder (heb vanmiddag dus ff zonder uitgetest) of beschadigd dat je haar heel erg als je t niet gebruikt???

13. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb ook weer een nieuwe nodig dus lees even mee hier ook van die eigenwijze pluizige krullen als ik het niet stijl..:D

ik gebruik een haarmousse van wella van de kapper... beschermt goed tegen het stijlen en houd je haar de hele dag in vorm..:D

je moet indd opletten dat het 100 procent keramische platen heeft anders beschadigt het je haar heel erg

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    je moet wel speciaal spul hebben voor in je haar wat volgens mijn kapper gaat je haar sneller stuk

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik gebruik ook dat spul van L'oreal en ik vind het geweldig. Heb eerder al andere artikelen uitgeprobeert maar deze is het fijnste.
    En ik zou hem gewoon altijd gebruiken als ik jou was. Ik heb een tijdje niets gebruikt en had daar aardig kapot haar van gekregen, helaas. Nu is het weer goed gezond en standaart na het douchen even die creme van L'oreal erin!

16. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Volgens mijn kapper is het stijlen van je haar sowieso slecht, of je nou wel of geen spul in je haar smeert van te voren. Ze raad het me ook elke keer weer af, maar ik ben helaas verslaafd geraakt aan de stijltang :). Maar ik moet wel zeggen dat ik ook wel merk dat het niet goed is voor je haar, vooral onder wordt het snel droog en heb ik snel gespleten haarpunten. En dit is natuurlijk nog erger wanneer je je haar ook nog eens hebt geverfd wat bij mij dus het geval is.
    Maar ja wie mooi wil zijn... ;)

17. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik gebruik een chi stijltang met bio silk therapie, echt geweldig spul! (haarshop.nl).

18. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik hoop ook maar een stijltang gekocht. Eentje van Remington: Remington S1031 haarstyler vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt

Hij kreeg hele goede recenties, dus ik hoop dat het een goeie is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het uberhaubt wel iets is wat bij mij werkt, ik heb namelijk erg dun haar. Nu lijkt het nog iets dikker, omdat het zo springerig is, maarja, dat ziet er natuurlijk niet echt uit. Misschien lijkt het straks helemaal niks meer, maar ja, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.

19. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    ik heb een styltang van de kappers groothandel die zijn hartstikke goed kosten wel rond de 100 euro maar dan heb je ook wat.. ben er heel tevreden over. en gebruik spul van de kapper om het te stylen... (straight sexy hair)

Deel Deze Pagina