zwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door paars, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    wij gaan volgende week voor het eerst eventjes zwemmen met ons mannetje..
    maar moeten we al van die speciale luiers gebruiken dan? en waar kun je die kopen? en zijn daar ook verschillende merken van?

en dan nog een vraag.. vanaf wanneer mogen ze in zo´n zwemband zitten?? ik was dit nog niet van plan maar ben wel nieuwschierig vanaf wanneer het mag...

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey, de luiers kan je denk ik overal halen? bij de etos zeker!
    wij zijn in februari naar een vakantiepark gegaan en toen was jamie 4 maanden oud. hij heeft toen in zo'n speciale babyband gezeten (zo een waar hij er niet langs onder uit kan schietne) echter vond hij dit helemaal niet leuk omdat hij maar half in het water zat en het dus koud had. hij vond het veel leuker om gewoon in mijn armen te liggen. ook het bubbelbad vond hij geweldig (zonder bubbels, gewoon lekker warm1)

zwem ze!

3. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

17 jul 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    Zwemluiers. Gewoon bij Kruidvat eigen merk te koop, werkt hier Super, met ons poepie! ;)

4. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Er is hier een aantal zwembaden in de buurt waar je verplicht bent om je kindje vleugels om te doen óf in baby-float (zo'n babyzwemband) te hebben. Je mag daar niet je kindje in je armen houden in het bad. Staat ook aangegeven voordat je het zwembad binnengaat. Let daar dus wel goed op, zou jammer zijn als je weggestuurd wordt.

Als het gewoon een warm binnenbad is kan je kindje volgens mij al makkelijk in die zwemband hoor. Ik ben laatst met m'n dochter (13 maanden) in een buitenbad wezen zwemmen (op een hele warme dag) maar dat was echt te koud voor d'r. Het water warmt gewoon te weinig op en dat is wel te doen als je in beweging bent in het water, maar niet als je stil in zo'n babyband hangt. Was dus iets te optimistisch van me.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Inderdaad wat de meiden al zeggen bij Etos of Kruidvat. Kleinste luiers zijn vanaf 7 kg. Hier ook van de week in zo een zit zwemband maar ik vind hem er nog iets te klein voor. Lekker op mijn arm vond hij ook beter. Veel zwem plezier!

6. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Bedankt voor de reacties..
    ik ga in ieder geval nu wel zo´n zwemband mee nemen voor de zekerheid...
    ben benieuwd wat mn zoontje dr van gaat vinden

7. Bij de Kruidvat zijn ze deze week in de aanbieding: 13 zitten er in bij het kleinste maatje, en ze kosten nu 4,49 geloof ik :)

8. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    jaa heb het gezien.. haal ze morgen gelijk even op!!!

Deel Deze Pagina