zwemmen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ennas86, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Hallo,

het is vandaag precies 6 weken geleden dat ik ben bevallen van mijn zoontje Finn ik vroeg me alleen af wanneer je weer mag zwemmen/sporten. ik wil namelijk van mn zwangerschapskilootjes af! ;)

gr sanne

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

na 6 weken mag je weer gaan zwemmen en in bad. Heb je de nacontrole al gehad, anders kan je die beter even afwachten.

3. Koekeloerie

ohja en sporten ben ik na 5 weken weer gaan doen (fitness, body combat). Gewoon rustig aan beginnen en je lichaam de tijd geven. veel plezier!

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    de nacontrole heb ik 8 sept.. wat gaan ze dan allemaal doen? gaan ze ook je onderkant nog bekijken? of is het alleen een kwestie van babbelen?

5. Koekeloerie

Ik hoor daar verschillende verhalen over. sommige meiden hebben gezellig zitten babbelen en ik heb echt even m'n onderkantje moeten laten zien. Ik was bont en blauw, had een scheur een knip en heel veel hechtingen (weet niet eens hoeveel). Heb je de nacontrole bij de vk of gyn? Je kan ze natuurlijk ook even bellen als je twijfelt. Ik weet bijna zeker dat je na 6 weken weer mag zwemmen. Helemaal als je niet meer vloeit en je je weer goed voelt.

Deel Deze Pagina