Hallo Ik heb tot nu toe steeds kruidvat luiers gebruikt en die bevallen uitstekend. Nu had kruidvat die actie van pampers 3 voor 2..en ik zou goedkoper uit zijn. Ik ben ook getriggert door de reclame van pampers, over die hele droge billen, up to 12 hrs wat groot op pak staat etc. Ik heb dus gebruik gemaakt van die actie, maar wat vallen die luiers me tegen zeg. binnen paar uur is luier doorweekt, zijn der billetjes echt nat ( ze krijgt voor elke voeding nieuwe luier om en nu ook tussendoor??) ... Heb ik nu gewoon te hoge verwachtingen van pampers? of zijn ze kwalitatief niet zo goed? Ik stap in elk geval weer heel snel over naar kruidvat eigen merk..
Het is maar net wat je gewend bent en wat je kindje gewend is. Als de Kruidvat luiers beter bevallen gebruik je die toch? Dat het een merk is wil niet zeggen dat ze helemaal perfect zijn.. Ik heb dat met huggies, wat een ondingen zeg, ik moet ze onderhand elk uur verschonen.
Hier ook een groot kruidvat fan hoor, ik vind ze veel fijner dan pampers. Hij lekte vaker door in een pamper dan in één van het kruidvat.
Ik vind pampers ook erg tegenvallen, mijn zoontjes "friemeltje" is altijd helemaal week en nat, wat nou "dry" Ik gebruik allerlei merken maar voornamelijk de ecologische van Etos, ik vind die bumblies trouwens ook beroerde luiers, ik sla mijn luiers altijd even uit voor ik ze omdoe en dan vliegt de vulling er gewoon uit....
hier een C1000 en kruidvat eigen merk fan, pampers zijn op zich lekker soepel (ik vond die van de DA bijvoorbeeld erg stug en niet zo buigbaar) maar toch vind ik C1000 en kruidvat het fijnste.
Tja, smaken verschillen toch. Ik gebruik alleen nog maar pampers, vind die van de kruidvat juist altijd zo hard worden.
Ik heb zelf de pampers en op zich bevallen ze mij wel goed. Ik ga binnenkort als de pampers op zijn een nieuw soort luier gebruiken. Die schijnt wel goed te absorberen en zal mij dus benieuwen. Het zijn joppies luiers en informatie staat op www.joppies.com... ik heb er nog geen ervaring mee, maar heb nu nog pampers en ga die toch eerst opmaken. Ze demonstreren er nu mee bij de drogist hier en er zijn zelfs kinderdagverblijven die ze gaan gebruiken. Ze zijn sowieso dunner als pampers en wat hun zeggen absorberen ze beter. Ze deden in zo'n luier als demonstratie een liter water en de luier voelde droog aan daarna.
Weet je wat ik vind van Kruidvatluiers dat ze veel dikker zijn en met gevolg dat het zo'n dikke prop word...nee geef mij maar pampers, nooit problemen mee gehad!
hier ook kruidvatluiers. de pampers was ze ook veel natter in dus moet ze niet meer. De kruidvatluiers zijn idd wel wat dikker, maar heb dat liever dan een nat kind.
blijven de pampers bij pamperfans dan wel langere tijd droog? Hier echt binnen 3 uur erg doorweekt en ze hangen dan als een slappe zak tussen der beentjes.. dat heb ik met kruidvat dus helemaal niet.. die zijn wel wat dikker, maar ze houdt droge billen en ook de luier word niet zo slap. ik vind het maar vreemd dat het zoveel verschil kan uitmaken...
heb die baby dry fit up to 12 hrs staat er heel blij op hahaha.. maar welke pamper het ook is.. mag er vanuit gaan.. dat ze het langer volhouden dan paar uurtjes.. zeker nu beeb nog zo jong is..
hier ook altijd pampers. nog nooit doorgelekt of iets... wel vaak de active fit ipv baby dry. baby dry vind ik iets minder
Wij gebruiken ook pampers active fit (daarvoor baby dry) en ze bevallen uitstekend. Ik vind ze beter bevallen dat de kruidvat luiers. Wij hebben hier nog nooit natte billen zelfs niet na 12 tot 14 uur slaap. Ik vind het wel opmerkelijk dat de billetje van je baby na een paar uur al doorweekt zijn.
Ik herken het wel, hoor. Toen Sem kleiner was, was pampers ook waardeloos en de kruidvat luiers veel beter. Sem had echt overvolle luiers. Na 6 maanden zijn we weer overgestapt op pampers omdat dat toen het beste beviel. Dus ik denk dat je gewoon luiers van kruidvat moet blijven gebruiken.
mijn dochter is nog nooit doorlekt bij pampers en als ze doorlekte was dit een teken dat ze een grotere maat nodig had. ze is nu uit de luiers gelukkig . bij huggies lekte me dochter altijd maar dan ook altijd snachts door en overdag ook heel vaak. ook heeft ze nooit luier uitslag gehad ofzo dus billen blijven droog genoeg volgens mijn mijnzoontje heeft nu ook pampers maar wie weet is deze luier over een tijdje niks bij hem. denk dat het een beetje per kind scheelt en ook wel kwa geslacht. merk dat bij me zoontje de luier juist helemaal van voren vult terwijl hij bij mijn dochter gelijkmatig gevult werd