Zwemmen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by happynienja, Mar 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Vanaf dat Martijn 3 maanden is gaan we babyzwemmen met hem en hij vond het altijd geweldig.
    Maar sinds een paar weken vind hij er niks meer aan, hangt aan je nek als een aapje aan je vast gekleefd en huilt hij alles wat we doen.
    Er is niks raars gebeurt waardoor hij bang zou zijn geworden bij mijn weten.
    Met in bad gaan is er niks aan de hand.
    Zou dit een fase zijn?
    We zijn wel steeds blijven gaan want anders word hij misschien nog banger voor water maar ik weet niet of ik hier wel goed aan doe.
    Wat zouden jullie doen?
    Groetjes nien

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik zou een paar weekjes niet gaan en het dan opnieuw proberen.
    Hier zijn er ook weleens dingen die dochterlief opeens heel eng vind of niet meer leuk vind. Ik laat het dan even rusten en meestal als we het na een paar weekjes opnieuw proberen is er niks meer aan de hand :)

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Dat is misschien een idee maar we blijven dan wel doorbetalen dus dat is niet echt een optie..

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

kan een fase zijn... zoonlief hier vond zwemmen ook altijd heerlijk, en zo opeens was hij bang voor water ( plassen water dus douchen kon wel)

na een maandje was het weer over en nu vind hij zwemmen weer helemaal geweldig.

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    heeeeeeel herkenbaar!!! Luca doet dat ook. Is een fase! HIj is 14 maanden of zo? Luca is nu 17,5 maand en doet het nu ook erg. Ik ben verbaasd hoe hij zich zo kan vastklampen met die voeten om me heen. ik kan hem loslaten, maar hij blijft gewoon zitten. Wij zwemmen sinds hij 5 maanden is.
    Sinds hij de 13 maanden sprong heeft gehad heeft hij dit soort fases opeens. 2 weken terug was hij heel zelfstandig en zwom hij zonder mij rond in het zwembad en afgelopen week wilde hij me niet loslaten.
    Stug volhouden hoor! Ik vertel hem dat we nu aan het zwemmen zijn en dat hij gewoon mee moet doen en probeer de les zoveel mogelijk te volgen, (erg moeilijk met zo'n aapje dat mij liever uitkleed dan dat hij mijn bikini loslaat).
    Bij de vorige keer dat hij zo deed, was het bij de derde les al minder en zwom hij weer zelf. Ik probeer het wel leuk te houden, want dat gehuil is ook niet alles, maar hij moet gewoon leren dat zwemles erbij hoort en na een paar keer weet hij weer dat het zo hoort en vindt hij het weer leuk. Het hoort bij opgroeien dat er dingen zijn die hij moet doen, waar hij geen zin in heeft.

Share This Page