Ik ga volgende week maandag een middag en avond weg. dat betekent dat ik 4 a 5 voedingen ga kolven zodat mijn vriend dat in flesjes aan haar kan geven zodat ik er niet ben. maar loopt mijn borstvoeding dan niet terug als ik haar 4 of 5 voedingen niet geef via de borst. ik heb al wat geofend en om 23,00 uur drinkt ze maar 60 cc is dat niet te weinig?ze groeit wel goed 1 kg in 1 maand!
Als ze verder goed groeit is er niets aan de hand. Maar bij borstvoeding drinken ze de ene keer meer dan de andere. Je weet dan niet hoeveel ze drinken. Als jij weg bent is het wel verstandig om te kolven. Dus kolfsetje meenemen. Ilja
het is eigenlijk dat ik een dag naar de stad ga daar is iets met pinkster dus heel erg druk. dus kolven word hem niet. zou dat voor een keer niet erg zijn het gaat nu trouwns om 3 a 4 voedingen
Het is geen ramp, maar je hebt altijd kans dat de voeding gaat terug lopen. Daarbij is het voor jou niet prettig want je krijgt te maken met een enorme druk op je borsten. Natuurlijk moet je het zelf weten. Maar 3 a 4 voedingen overslaan, en dan zonder te kolven, is veel. Mijn advies blijft om toch te kolven. Ilja