Dit is vast een hele domme vraag: Mijn zoontje heeft erge luier uitslag, dan is het vast beter om niet te zwemmen toch?
Is bij mij nooit een reden geweest niet te gaan zwemmen, na het zwemmen gewoon goed droog deppen met een hydrofiele doek en insmeren/maizena erop?!
Daar heb ik nog nooit van gehoord maar gewoon goed insmeren na het zwemmen met wat je eventueel gehad heb van de huisarts of waar het mee verlicht.
Nou omdat zijn luier uitslag zo erg is dat het bloedde, dacht ik:wellicht beter niet zwemmen, ivm infectie gevaar als er iets in t water zit ofzo... Ben vast nu zo'n over bezorgd persoon haha.
Het komt doordat tandje twee ook doorkomt, maat opvang heeft denk ik niet zo veel tijd om er zeer voorzichtig mee om te gaan. Of het is toeval dat kan ook, maar vandaag is het al zooooveel minder als op zijn twee Kdv dagen.. Ik gebruik maizena en bepanthen. En als de huid weer helemaal dicht is, sudo...
Als de huis open is, lijkt het me voor jouw zoontje inderdaad niet prettig om te zwemmen. Chloorwater kan dan toch prikken, denk ik.