Mijn zoontje zou met 10 maanden zijn prikjes gekregen hebben maar hij had toen water diarree dus afgezegd . Daarna nou hij ze weer krijgen maar had 3 dagen 40 graden koorts gehad het was over dus we gingen wel , alleen zag ik bij het uitkleden daar dat hij ineens allemaal vlekjes had , dus weer terug naar huis zonder prikjes . Nou moeten we vandaag weer , me zoontje is al een week echt verkouden . Maar nu begon hij heel gek te hoesten en onder tussen de huilen omdat het pijn doet . Vanacht ook weinig geslapen en gehuild. Hij wil ze speen niet eens meer in zijn mondje . Hij ligt nu maar op schoot te slapen en dat gaat wel goed . Wat zal ik doen ? Weer afzeggen of wordt dat te gek ? Ik wil natuurlijk wel dat hij beschermd is ! Maar ik wil ook niet dat hij dubbel ziek is . Ik hoop dat het straks al iets beter gaat zodat we toch kunnen gaan .
Ik heb de bmr ook 3 keer afgezegd. Als ze dan die rommel in haar lijfje krijgt, dan wel alleen maar in goede gezondheid.
Afzeggen, onze arts zet geen eens een spuit wanneer ze koortsig zijn! De jongste wacht wat dat betreft al meer dan een half jaar op de herhaling van de DKTP, ze is steeds ziek/gammel wanneer we de enting willen doen.
Idd afzeggen! Hier zouden we met 6 maanden starten met de inentingen en ze heeft uiteindelijk pas met 9 maanden de eerste gekregen omdat ze steeds snotverkouden was.