Hoi dames, Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen. Ik heb last van een enorme dip. Afgezien de regeldagen in het begin, heb ik nog nooit een dip gehad. Kon lange tijd genoeg voeden met 1 borst en dan de andere kolven en daar zo makkelijk 150 cc uithalen. Nu is het al een week slecht. Ik heb sinds 1 dec een nieuwe baan en het is druk! Ik kolf wel minimaal 2 keer per dag even snel 10 a 15 min dubbelzijdig electrisch en 's ochtends en 's avonds live voeden en dan nog kolven voor naar bed gaan (moest vroeger ook wel want anders klaptieten in de ochtend) Ik ben vanaf begin deze week al niet lekker, last van buik en verkouden en zoontje is ook niet lekker en sindsdien is het mis. Woensdag was ik vrij en rustig aan gedaan, donderdag en vrijdag 3 keer gekolfd op werk en weekend weer rustig aan gedaan en geprobeerd vaker te laten drinken.. maar meer dan 5 keer krijg ik hem er niet aan. Hij heeft veel leukere dingen te doen namelijk.. Hij kwam toevallig nu wel iedere nacht om half 5 terwijl hij normaal doorslaapt, maar blijkbaar helpt het niet. Net was zoontje niet echt voldaan na 2 borsten maar was moe en is toch maar gaan slapen. Toen ik 3 uur later ging kolven was het maar 70cc bij elkaar. Kolven tussen voedingen durf ik niet want heb nu al niet genoeg voor hem.. Mijn vriezervoorraad was al niet enorm en is nu als een gek aan het slinken want hij drinkt 3 flessen van 180cc bij de opvang en dat red ik nooit zo. En ben extra bang omdat ik koemelk- soja en eivrij eet. Niet dat ik kv wil geven, absoluut niet! Maar ik heb dus ook niets achter de hand. Het duurt nu al een week. Gaat dit nog wel goedkomen?
Kan dat ook de oorzaak zijn als het al zo lang duurt? Ik voel me al sinds gisteren stukken beter maar vanmorgen kon hij weer niet veel drinken. Hij was wel vanacht om 02:00 gekomen en toen had ik gelukkig wel wat. Maar nu dus weer bijna niets. Ik heb net al fenegeriek genomen. Zal ik ook de neuspray vragen voor de tsr? Normaal kokt die heel snel maar nu laat die ook langer op zich wachten...
ik denk dat je zl het het best kan verbeteren, maar dan moet hij wel willen drinken. Kun je niet nog andere tijden ertussendoor aanleggen, als hij moe en slaperig is (anders werkt het hier ook niet meer).
Ja hij drinkt idd ook altijd voor het slapen gaan, dan wil hij ook graag drinken. Maar dan kom ik aan zo'n 5 a 6 keer per dag. Heb net begrepen van iemand dat 3 van zulke flessen ook wel wat veel is. Zou ook 2 (of zelfs 1) mee kunnen geven en dan ander vocht erbij.. dan 's ochtends live bv, tussen de middag bv in fles en voor het slapen gaan weer live.. . en dan de dagen dat we thuis zijn gewoon wanneer hij wil.. kan dat ook? Dat zou me al enorm veel rust geven..
zo doe ik het meestal ook, maar dan rond 5 uur nog tussendoor. Maar door minder aan te leggen, gaan je borsten toch minder produceren? ik heb nu vrij en geef nu lekker veel en dat is nu na 3 dagen ook goed op gang, maar tijdens mijn vrije dagen red ik dat niet om om te bouwen...