Daan heeft nooit een tut gebruikt en nooit gewild ja de eerste 2 weken en daarna niet meer. Maar nu sabbelt hij aan beren en tutten wilt hij nog steeds niet. Zijn er nog meer die op beren sabbelen. Tutdoekjes heb ik ook al geprobeert. Ik zou graag hebben dat hij ergens anders op zou sabbelen. Groetjes Fleur
youame deed dat ook op de oren van een konijn beertje nu doet ze het niet meer mar wel op de labeltjes van beren, doekjes enz
Ja hier nog één de difrax olifant is ideaal qua sabbelen, die heeft een lange slurf en staart beide lekker hard. Labeltjes ook goed sabbelbaar, mjam mjam. En wel heel lief om te zien, als ze haar ollie pakt om mee te kroelen tesamen met haar duimpje, dan smelt je. Groetjes Monique76
Mijn dochtertje sabbelt op lala. Die heeft een leuke krul op haar hooft dus dat gaat makkelijk. Liefs kim
Gelukkig. Ik had nog nooit van iemand gehoord dat zijn of haar kind dat deed. Dus vandaar dat ik het vroeg nou dan mag hij lekker gaan sabbele op zijn knuffels
Hier ook 1 die op haar Po sabbelt die ligt wel altijd in haar bed. Maar zodra ik Cecile in haar bedje legt word die ook gelijk gegrepen of gaat er naar opz zoek en Po heeft zo,n rondje op der hoofdje waar Cecile lekker op sabbelt.
Jenna heeft van 'One Horse' geloof ik, een koe. De staart ik altijd klets nat. Ze doet dat ook alleen bij haar koetje. Denk niet dat je dat af kunt leren.