Ik had voor de zwangerschap akl grote borsten (cub E) ik had hier nooit echt last van sinds een paar weken heb ik echt vaak en veel hoofdpijn. Mijn borsten nu echt met 2 cubs gegroeid. Zou dit de oorzaak kunnen zijn??? en heeft iemand hier ervaring mee?
Tijdens je zwangerschap kun je sowieso last krijgen van hoofdpijn. Dit hoeft niet te maken te hebben met je borstomvang. Ik heb ook vaker hoofdpijn als ik zwanger ben, maar heb nog steeds een aa cup
Ik herken het wel, ik heb idd ook wel zo en zo vaker hoofdpijn tijdens de zwangerschap, maar ook door mijn borsten denk ik. Ik heb ook een grote maat en dat trekt behoorlijk aan m'n nek. Daar krijg ik ook wel hoofdpijn van. Draag een zo stevig mogelijke BH en probeer genoeg rust te nemen. Suc6!! liefs
Als je een goede zwangerschaps-BH wilt gaan dragen, valt het mij op dat deze heel erg lastig te vinden zijn in grotere maten. Meestal stoppen ze bij 90D. Via internet kan je wel bestellen, maar vind het vervelend dat je dan niet eerst kan passen. Weet iemand een adresje/ winkel/ keten waar je ze kan kopen met een cup groter dan D? Alvast bedankt!
Ik heb bh's van Anita gekocht in maat G! Het kan dus wel Bij de betere positiemodezaken zouden ze ze moeten hebben. Kijk anders bij www.anita.nl dan kun je vast wel een adresje bij jou in de buurt vinden.
Ik heb na mijn eerste zwangerschap een borstverkleining gehad op medisch advies omdat ik van een (voor mijn postuur) acceptabele c naar een f cup was gegaan en bijna krom liep. Helaas zat ik na de operatie op een B/C en nu alweer op een ruime D. Hoop echt dat het deze keer wel afzakt! Na die operatie was het echt een verlichting voor rug schouders en hoofdpijn idd. Zou dat niet graag weer terug willen. Gelukkig zakt het bij de meeste vrouwen wel weer af.
Door de zwaarte van je borsten ga je een andere houding aannemen. Waardoor je nek ook weer anders staat. Probeer naast een goede steunende bh ook te zorgen dat je hielen, knieen, heupen en schouders onder elkaar staan. Dan sta je rechtop en heb je (mogelijk minder last van trekkende nekspieren, waar je vreselijke hoofdpijn van kan krijgen.
Ik heb precies het zelfde probleem. Mijn borsten zijn ook van een c cup na een e cup gegaan. Ik sta 's ochtends op met hoofdpijn, en ik ga na bed met hoofdpijn. Ik heb alleen nog het probleem erbij dat ik op kantoor werk, en de hele dag met hoofdpijn zitten bellemerd mijn werk. Ik heb om 15.30 een afspraak met de huisarts, en misschien weet hij wat ik kan doen. Ik heb al sinds de 8e week ondersteunende bh's. Ik ben eens benieuwd wat de dokter zegt. Ik ben zelf wel bang dat als het zo doorgaat ik mij op mijn werk moet ziekmelden.