Jahoor het is toch zover gekomen. Alle papieren zijn al binnen, nu even geduld tot 14 maart voor een intake-gesprek en dan gaan we van start met IVF. Ivm endometriose wilde de gynaecoloog niet meer wachten, en allerlei onderzoeken doen, aangezien de endo dan weer alle kans heeft om terug te komen. Ik voel me soms echt een tikkende tijdbom.. Dus zijn we in rotterdam bij het medisch centrum rijnmond zuid beland, een eindje uit onze richting maar geen wachtlijst, aangezien tijd mijn vijand is. Iemand nog tips over hoe je voor te bereiden op dit allemaal, of kent iemand dit ziekenhuis en gynaecoloog meneer V.? ik wil iedereen die in hetzelfde schuitje vaart, heeeeel veeel succes wensen! amybaby
ik ken het ziekenhuis niet, maar wil je veel succes wensen de komende tijd en dat het maar veel succes mag hebben!
hoi meid ik ken het zh ook niet maar wil je heel veel succes wensen en hopelijk is gelijk de 1e poging raak!
Hoi Amybaby, Ik ben zelf onder behandeling bij het EMC en heb endometriose. Ik wordt altijd stilgelegd met lucrin, zodat ik niet ongesteld wordt en de endo geen kans heeft om te groeien. Inmiddels ben ik al zo'n 2 jaar endo vrij. Maar inderdaad tijd is je vijand. Het komt allemaal goed. Ik ga voor je duimen. Groetjes, Elvira
Dankjulliewel allemaal! Elvira het rare is dat er met mij helemaal niet is gesproken over stilleggen met medicijnen of iets dergelijks. ik vroeg aan mn gynaecoloog of ik weer aan de pil kon en hij zei van wel. maar nu weet ik niet of dit kan ivm de ivf-poging. Wat is het handigst? Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk beginnen! ik weet niet hoe lang het dan nog duurt na dat intake-gesprek. amy