Het duurt idd lang wachten in de mmm......En ook jij zal binnenste buiten worden gekeerd........En ondertussen je vriend onderzoeken, ze doen eigenlijk niet zoveel bij de man behalve bloedprikken en zaadonderzoek. En tussen 1ste en 2de zaadonderzoek moet 3 maanden zitten dus beried je daar maar op voor. Succes!
Carmen, misschien kan je ook bij Sint franciscus terecht? vind het echt lang hoor. Ook mijn eerste afspraak kon ik binnen 2 weken terecht.
Ach, kan ik me er extra goed op voorbereiden...En het erasmus is een goed ziekenhuis, dus is zie wel.Hoop alleen niet dat ik als ik er eenmaal behandeld word telkens zo lang moet wachten, want dat zou ik echt niet tof vinden..
ja, ik ben blij dat dit forum er is, anders had ik helemaal in de stress gezeten en nu word ik toch gerustgesteld.. Ik had een jaar geleden nog niet gedacht in de MMM terecht te komen..jammer dat we niet 1 jaar in de toekomst kunnen kijken...
Ja erg is dat he ik had ook eigenlijk niet gedacht dat ik ooit bij een gyn zou lopen... Ik had voordat ik stopte met de pil een voorgevoel dat ik niet zo vruchtbaar zou zijn. Toen ik stopte in juli dacht ik meer van nou december dan zal het wel raak zijn. Maar in december was ik nog nieteens ongesteld geweest! Ik heb misschien wel een voordeel van het feit dat ik helemaal nog niet heb gemenstrueert want nu zit ik met 6 maanden bij de gyn en niet met een jaar... Altijd overal maar het positieve van gaan inzien anders ga ik flippen ](*,) 8-[ aju!
o, dat is balen zeg..maar ze kunnen tegenwoordig zoveel doen, eitjes opwekken etc..Ik heb altijd een normale cyclus gehad, het probleem ligt ook bij mijn vriend, slechte zwemmers... Maar ze moeten mij ook nog onderzoeken en daar ben ik wel een beetje huiverig voor.Ben nl in een vorige relatie al eens bijna een jaar met de pil gestopt en toen was het ook niet raak... Dus ik hoop maar dat bij mij gewoon alles goed is, want dubbel pech moet ik echt niet aan denken..
nee dat begrijp ik ik hoop ook echt voor je dat alles goed is aan jouw kant. Bij ons moeten ze mijn vriend ook testen en ik ben ook een beetje bang dat dat misschien ook niet goed zit en dat het dan dubbel op is. Maar daar moet ik maar niet teveel bij stilstaan (makkelijker gezegd dan gedaan) want het is nog niet zover we moeten het maar nemen zoals het gaat (helaas)
tja meis, afwachten, wachten, nog meer wachten..er zit helaas niets anders op...Daarom is het zo fijn dat je hier je sores kwijt kunt bij lotgenootjes!