eej dames.. Ik ben 20jaar oud en woon samen met mijn vriend.. hij werkt en ik zit op school en werk partime.. Maar we hebben allebei echt een grote babywens.. Ik vroeg me af of er meer meiden dit ook al zo sterk hebben.. En misschien dames die het absoluut te jong vinden Liefs..
hoi missmaria, ik was 20 en ook al een hele grote babywens en een jaar later heb ik een kindje. ik denk dat het aan ieder persoonlijk is of je te jong bent of niet de een is 20 en al redelijk volwassen en de ander doet daat wat langer over. bij ons was het gepland en heel erg gewenst ik geniet elke dag van mijn mooie kleine meid dus als jullie het zo graag willen en de mogelijkheden zijn ervoor (geld, ruimte, enz..) waarom niet. veel succes in iedergeval!
Ik was 21 toen ik zwanger werd en gestopt met de pil toen ik 20 was. Dus als je de mogelijkheden hebt waarom niet inderdaad.
ik was ook zo jong toen ik een baby wilde en ben dan ookmet de pil gestopt toen ik net 20 was. ik woonde net samen en had toen bijna 3 jaar een relatie en werkte bijde fulltime. ondertussen zijn wij trotse ouders van alicia en het moeder zijn bevalt me erg goed. het is zwaar maar echt het moeiste om te worden en te zijn. als je er aan toe bent en je hebt alles goed voor elkaar waarom dan niet
toen ik 20 was zaten we net in de mmm, dus waren er al een jaar meebezig, vind je niet te jong als je de ruimte geld en tijd hebt waarom niet?
Hoi, hoi, Als ik het rond die leeftijd allemaal een beetje voor elkaar had gehad, had ik ook zeker toen al moeder willen worden. De een is op die leeftijd met feesten en beesten bezig, de ander is weer het hele andere dingen bezig. Mijn ouders waren zelf 20 toen zij kinderen kregen en daar heb ik zelf altijd ontzettend van genoten en nu nog dat ze zo jong zijn. En dat je op school zit... ik ben 26 en studeer ook weer...voor mij geen reden meer om de kinderwens meer uit te stellen. Dus als het goed voelt voor beide, zou ik het zeker doen. Groet Snoozie
meid als jullie je er goed bij voelen en alls netjes voor elkaar hebben dan ga ervoor. ik ben zelf 21 en was 20 toen ik stopte met de pil wij zitten inmiddels in ronde 16 maar hebben de tijd )hoe graag we het nu ook willen' XXX
Ook ik had al vroeg een kinderwens. Ben een paar maanden na m'n 21ste verjaardag gestopt met de pil. Ik had het niet later gewild, het voelt nu allemaaal zooo goed.
Ik krijg wel eens het idee dat een kinderwens en het fanaseren over kinderen doorelkaar wordt gehaald. Iedereen denk er wel overna of ze kinderen willen en hoe ze er evt. uit gaan zien.. Maar dit hoeft nog niet meteen te betekenen dat het oook gelijk moet gebeuren. Nah ja.. het zal ook allemaal wel..
hoi, ik ben nu 20 jaar en ben al bijna 3 jaar aan het proberen zwanger te worden, wij wisten wel dat we 2 jaar voordien moesten beginnen omdat het moeilijk ging gaan! en zie wel ik ben 20 en nog niet zwanger! en zoals de rest zegt als je het goed hebt waarom niet!
Zelf kreeg ik m'n eerste kindje, nog net voor m'n 20e jaar. En het was absoluut geen ongelukje hoor. Ik was er toen ontzettend blij mee, en binnen tweeënhalf jaar kwam de tweede al. Dus ik was al heel jong moeder en zou het voor geen goud gemist willen hebben. En dat ik op m'n 43e opnieuw moeder hoop te worden, is ook ontzettend mooi. Zo zie je maar dat een kinderwens absoluut niets met leeftijd te maken hoeft te hebben.
wij waren 20 jaar dat we gingen samen wonen en een huis hadden gekocht , en had altijd gezegd eerst een huis en dan pas kinderen , was 22 j toen ik zwanger werd , via kunstmatig dus langs ene kant goed dat het zo vlug was want we hadden al de tijd nodig vermits het niet op natuurlijke weg ging spijtig genoeg is ons kindje overleden dus als de kinderwens er is en het gaat financiele enzo waarom niet dan als je tegenslag hebt mag je blij zijn dat je er zo vroeg aan begon zoals wij
ik was 19 toen we erg graag een kindje wilde 20 jaar was ik zwanger en nog net voor ik 21 was beviel ik als je er indd de ruimte voor heb jullie kunnen het bekostigen waarom niet
Tja wat is te jong, ik had ook op min 20 e echt al een baby wens maar wij hebben gewacht en op mijn 25 kregen we ons eerste kindje. En ik ben blij dat ik gewacht heb (achteraf).. Maar het is zo persoonlijk. en ja dat ik blij ben heeft te maken met dat we het financieel en wat wonen betreft een stuk beter voor elkaar hebben... Dus ik denk, denk niet alleen met je hart maar ook een heel klein pietsie met je hersenen. en als jullie dan zeggen ja, Ga ervoor! Joose
Iedereen is anders inderdaad. Als je er mentaal, fysiek en financiel klaar voor bent er bewust voor het ouderschap kiest is er niks mooiers toch dan een baby? Kalush jouw antwoord begrijp ik niet helemaal? Ik heb niet het idee dat er meiden zijn die een baby willen omdat het ze wel 'leuk' lijkt of benieuwd zijn hoe het eruit zal zien. Ik vind het juist erg knap als je al op jonge leeftijd bewust moeder wilt worden. Gr. Vanilia
waaauww nou bedankt voor al jullie reactiies.. super om van jezelfde leeftijd te horen dat jullie er ook klaar voor waren.. Ik ben er ook zeker klaar voor en kan haast niet wachten liefs..
Waarom niet, als alles klopt (tijd, ruimte, geld, enz). En belangrijker, als je er beide achter staat, zijn er volgens mij geen belemmeringen om het voor te laten.
Ik ben ook 20, word bijna 21, en wij zijn nu bijna 9 maanden bezig om een kindje te krijgen. Als je er beide klaar voor bent en je hebt alles op orde (huis, baan e.d.) dan is het alleen maar mooi dat je zo jong al moeder wilt worden toch?