Hoi allemaal, Ben vandaag alweer 40.3 wkn zwanger. En me baby is echt nog super actief. Gisteravond in bed was ze zo erg aan het bewegen dat ik gewoon armen en benen door me buik zag bewegen. Het deed ook echt veel pijn! Daarna in de nacht best veel krampen gehad in me onderbuik maar heeft helaas niet doorgezet.. Nog meer dames 'ervaring' met zo'n drukke baby rond dit termijn? Hoop dat mijn meisje zich snel laat zien ..
Dankje! Mijn baby is vandaag dan ook weer rustig maar heb nu wel echt krampen in me onderbuik. Dus hopelijk zet het door !
Hier met 42 weken bevallen en zelfs tijdens de bevalling was ze nog druk. Zh snapte er helemaal niks van. Hopelijk zet het door en dient de kleine zich snel aan!
Hier was de middelste zelfs nog tijdens de bevalling heel bewegelijk en actief. Ze is zelfs met open ogen geboren.
Hey! Nee helaas nog niet hihi Vandaag naar de vk geweest en door al dat wilde gedoe van zondag en me harde buiken en krampen bij elkaar ligt ze nu eindelijk vast ingedaald! Morgen word ik gestript!
Onze dochter is inmiddels geboren!! Was een zware bevalling met been weeen maar Jill is helemaal gezond!!
Gefeliciteerd met jullie meisje! Ah f*ck.. been weeën.. hier ook 2x... voel ze nu weer als we het er over hebben.... Maar wat fijn dat ze er is!!!