Nu weet ik van mezelf dat een molletje mij erg goed helpt bij alles behalve zenuwpijn Nu had ik voor mijn zs geregeld hoofdpijn maar nu pas 2x gehad en bijde keren geen molletje genomen . Moest vandaag voor een extractie naar de kaakchirurg en heb het vandaag met 2 molletjes gered 1 na dat de verdoving was uitgewerkt en net 1 voor het naar bed gaan. Ik merk gewoon dat ik nu maar 1 molletje nodig heb ipv 2 voor het zelfde resultaat en ze werken ook nog eens langer Hoop dat het na de zs zo aanhoud,zou erg prettig zijn Zijn er meer dames die verandering in pijnstilling of pijn klachten merken tijdens de zs?
Paracetamol werkt zo slecht niet.... veel mensen die een open hart operatie hebben ondergaan kunnen het na 2-3 dagen prima doen op alleen paracetamol. Ik merkte tijdens zs trouwens geen verschil, alleen dat ik amper pcm nam vanwege de zs. Is toch een medicijn dus gewoon liever niet. Alleen als ik echt te erge pijn had.
Ooh zo Nergens last van gehad vanacht t is n beetje dik maar echt pijnlijk is het niet red het nu prima zonder molletje heb nu meer last van de verdovings plekken dan t gat zelf Heb gewoon op m'n linkerkant kunnen slapen (extractie plek) Ben wat dat betreft erg gelukkig met het feit dat ik niet snel pijn voel in m'n mond
Herkenbaar. Kon alleen na de zwangerschap gewoon weer over op de combi paracetamol/ibuprofen. Je mag geen ibu dus denk dat ik daardoor onbewust de pijngrens verhoog. Heb trouwens ook al 3 keer bij de kaakchhirurg gezeten en het ligt er ook wel een beetje aan wie het doet. 1ste keer heel veel pijn gehad. 2 andere keren alleen de dag zelf.