ze lust geen macaroni help!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by summer4life, Aug 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. summer4life

summer4life Actief lid

May 29, 2008
    117
    0
    0
    ohh onze meid lust voor het eerst iets niet,macaroni uit een potje
    al twee keer heb ik het aan haar aangeboden,de eerste keer trok ze gelijk een vies gezicht en wou ze het al niet, toen de pot appelmoes er maar bij gehaald, dan puntje appelmoes op het lepeltje en macaroni erbij daar at ze een paar hapjes van en dan begint ze de lepel uit mijn hand weg te duwen en wordt ze driftig, het is wel jammer:(
    ik wil het vanavond nog 1 keer proberen eigelijk,
    hebben jullie ook tips hoe hiermee om te gaan?
    ik heb zelf zoiets drie keer proberen meschien went ze zo aan de smaak

groetjes van
    Summer

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier lust ze ook geen macaroni. rijst gata nog net . maar het liefst gewoon hollandse pot. aardappel groent en vlees. ik zie het probleem eigenlijk niet?

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Vooral niet forceren en een weekje of 2 later nog eens proberen. Misschien lust ze het dan opeens weer wel.
    En vooral geen appelmoes erbij doen. Dan lusten ze het straks alleen nog met de appelmoes en niet zo zonder ;)

Wendy heeft tijden dat ze bepaalde dingen ECHT NIET wil eten. En dan ineens weer wel. Zo is ze een hele poos gek geweest op sperziebonen maar wilde ze van rijst niks weten. Ineens luste ze de rijst wel. En nu ineens krijg ik er geen sperzieboon meer in.
    Tja ach, hebben wij ook wel eens toch?

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee lust ook geen rijst en pasta.
    van alles geprobeerd, met saus ,zonder saus, krul macaroni, spongebob macaroni, kale macaroni.
    en het zelfde als met rijst en spaghetti.

voor haar maak ik altijd appart groeten/aardappelen/vlees

potjes heeft ze nooit lekker gevonden (ooit is geprobeerd van gekregen potjes)

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het kan toch dat ze bepaalde dingen gewoon niet lust? Ik neem aan dat jij ook niet alles lust, toch?

Ik zou het een paar keer aanbieden en er geen appelmoes door doen. Het is beter als ze smaken afzonderlijk leert kennen. Hoeft ze het dan nog niet, dan gewoon wat anders proberen.

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hihi ik luste vroeger wel macaroni met zooi erin en opeens toen niet meer. Nou toen ik voor t eerst bij me schoonouders at en ze hadden die macaroni met zooi at ik braaf mee. Komt vanzelf goed ;)

7. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Omdat dit topic er dubbel staat, doe ik deze op slot. De andere verplaats ik voor je naar het forumonderdeel Voeding.

Groetjes,
    Josien

Share This Page