Wat kan ik hier tegen aan doen? Hoe ik haar ook neer legt. Ze gaat altijd op haar achterhoofd slapen. Het is ook helemaal kaal. Iemand Tips. Gelukkig hebben we een meid, dus de haar groeit er wel over heen
Je kunt haar op haar zij leggen? Dat hebben wij de eerste paar maanden ook gedaan. Maar meestal trekken die bolletjes later gewoon weer mooi rond hoor Baby sleep: http://www.hilandera.be/images/hilander ... BBSTUT.jpg
ik hoop het want Julian ligt ook altijd op zijn achterhoofd....als hij slaapt draai ik z'n hoofd wel. Op zijn zij blijft hij niet liggen. misschien toch zo'n zijliggingkussen gaan gebruiken?
Dan ging vrij snel op zijn buik slapen omdat hij slecht sliep op zijn rug. nooit een plat achterhoofd gehad. als je het aandurft is dat misschien een idee. of inderdaad op de zij laten slapen, met zo'n zijslaapkussen,
Hier hetzelfde probleem! Ook afgeplat en precies op die plek zijn de haren weg.I k maak me ook zorgen daarover. Hij heeft een voorkershouding naar links. Cosult.b zegt veel op de buik laten liggen maar nooit alleen laten! En voor de rest hoofdje zoveel mogelijk aan allebei kanten draaien als ie slaapt. (in hoeverre dat mogelijk is) want mijn kindje draait zijn hoofd automatisch weer naar links! En als je haar vasthoudt met voeden en zo ook elke keer veranderen van de kanten. Dus dat ga ik ook maar doen, en misschien is zo'n zijslaapkussen niet eens zo'n slecht idee. misschien ga ik dat ook proberen voor overdag slapen alleen. Arts bij Consultb. vond dat eigenlijk geen goed idee vooral vanwege veiligheid.
Als baby's op hun rug slapen draaien ze vaak hun hoofd naar het licht toe, let er maar eens op. Misschien kun je om de zoveel tijd het bedje andersom zetten zodat ze automatisch hun hoofd de andere kant op draaien.
Ik heb gister ook maar en zijligkussen gekocht. Ik was er niet zo`n voorstander van en moet het op mijn werk ook altijd aan mensen afraden (ben kraamverzorgster) Maar Julia`s hoofd werd nu wel erg plat en ze had een voorkeur naar rechts. Wat we ook probeerde. Nu slaapt ze dus bij elk slaapje op een andere zij. ps vond de prijd wel meevallen, heb hem van baby sleep
Jasmijn heeft ook lichte een voorkeurshouding naar rechts. Altijd als ik haar 's ochtends wakker maakt slaapt ze op haar rechterkant. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk als ze wakker is haar linkerkant te stimuleren. Als ik heel goed kijke is haar hoofdje niet symetrisch. Nu ga ik begin januari naar een osteopaat, wie weet dat die iets voor haar kan betekenen. En ik denk idd ook, we hebben een meisje, daar groeit wel haar overheen en zal niet snel kaal worden als ze ouder wordt. Veel succes en hopelijk dat het snel beter gaat.
ik ben vandaag met mijn zoontje naar een osteopaat geweest omdat hij ook voorkeurs houding had naar recht en eigelijk nooit mee rnaar links keek. Heb mijn ogen uit gekeken bij die man want in een minuut of 10 kon Quinn naar de andere kant kijken! WAuww. Hijheeft nu wel flinke na weeën ervan, maar dat nemen voor lief. Hopelijk word hierdoor ook zijn reflux minder door. De osteopaat raad ik iedereen aan, met voorkeurs houding, over de reflux kan ik nu nog niet over oordelen