mijn zoon heeft weleens wat plekjes over zijn lichaam, maar vandaag heeft hij ineens uitslag op zijn buik. er zat 1 plekje, en nu zitten er heel veel kleine rode bultjes, lijken bijna stipjes, en ook een paar grote rode opliggende plekken. hij heeft vandaag voor het eerst vis op, maar misschien heeft dat er niks mee te maken. ik zie zijn wangen trouwens ook onrustig worden. maar wat kunnen die plekken op zijn buik zijn?
hoi hoi youame heeft sinds vanochtend ook 2 bultjes op der wangen en had der tegen 3 uur in bad gedaan nu ging ik der vanavond omkleden om naar bed te doen keek op der buik helemaal rood en schraal en kleine rode bultjes nu is ze bij niemand in de buurt geweest dei het heeft we zijn wel gister na de kinderarts geweest kan ze het ook zo krijgen zonder dat er een kindje in de buurt is geweest? voor de rest heeft ze het niet alleen op de borst en buik ik mocht er ook niet aan komen en ze was ook hangerig en drammerig
Vigo heeft vorige week ook veel kleine rode bultjes op zijn buikje en rug gehad. De volgende ochtend was het zo goed als verdwenen. De dagen ervoor wel hoge koorts gehad, dus ik denk dat het de 6e ziekte is geweest. Is je zoontje niet ziek geweest?
nee, hij is eigenlijk niet ziek geweest, geen koorts etc. zijn ook geen waterpokken. we gebruiken geen ander wasmiddel. hij is wel wat jengelig, misschien dat het jeukt, maar dat kan net zo goed van iets anders zijn. blijft helaas toch gissen met zo'n kleintje..
ik heb toch maar de HA gebeld ze heeft het nog steeds en ook een beetje verhoging ik wil liever nu weten want we gaan het weeknd ook weer in dan weet ik tenminste waar ze dan last van moet hebben