Ik ben gewoon eens even nieuwsgierig. Wij hebben voor deze zomer een huisje geboekt, bij Roompot, op Bospark de Bikkels in Vlierden. Nu ben ik gewoon benieuwd of er hier al eens mensen zijn geweest, en hoe ze het vonden.
Daar zijn wij in november geweest Is niet zo`n heel groot park, zit midden in het bos. Het huisje waar wij zaten (bungalow 4pers) was netjes meubels wel wel achterhaald maar wel netjes. Omdat het november was niet veel activiteit maar dat zal in de zomer er wel zijn. Is een buitenzwembad en speeltuintje. Het is een auto vrij park dat is wel ideaal.
Wij zijn vorig jaar geweest en als het lukt gaan we dit jaar weer. Mijn kids waren toen 5 en 7 en hebben zich prima vermaakt. De huisjes liggen tussen de bomen en chaletjes meer in de zon. Er is vanalles te doen, zelfs met hulp van mama kan een 2-jarige gezellig meedoen met het knutselen, disco enz. Het zwembad is niet zo groot (voor sommige misschien zelfs klein) maar dat vonden wij niet erg. Zoals Spriet schreef is het autovrij dus je kan je knul lekker zelf laten lopen zonder dat je steeds moet opletten of er geen auto aankomt. Je kan met de auto ook niet bij het huisje komen. Er staan karren, waar 50 cent in moet dus handig om mee te nemen, die je kan gebruiken om je spullen mee naar het huisje te sjouwen. Die 50 cent krijg je weer terug !! Wij zijn veel gaan fietsen totdat zoonlief met de voet tussen de spaken kwam..... In de omgeving is er genoeg te doen, wij zijn naar aardbeienland geweest. Je kan er zelf aardbeien plukken, is voor de kids erg leuk, zelfs met een been in het gips !! Het Aardbeienland Veel plezier die week !! Groetjes Monique
Wij zij ook vorig jaar zomer geweest en Dewi vondt het erg leuk. Ze spreekt nog steeds van de eekhoorntjes die ze toen allemaal gezien had. Maar ook gezellig en leuke omgeving. Ze heeft zich goed vermaakt en mama en papa ook!
Hee, hier hebben wij ons allereerste weekendje samen weg beleefd Misschien dus door een roze bril gezien, maar ik vond het een erg leuk park (zelfs in februari) en leuke huisjes! Wil er tzt nog eens een keer naartoe (misschien leuk voor als we 5 jaar bij elkaar zijn ofzo - ff onthouden, haha) en dan eens kijken of het voor de kleine ook iets is...