CENTER PARCS!!! Maar dit is dan vooral binnen. Echt super geregeld. zelfs ruime pashokjes die een aankleedkussen hebben. Bosbadhoeven is volgens mij vooral leuk voor de wat oudere kindjes en mannen die nooit volwassen worden edit, die link heb ik er niet ingezet... dat ging automatisch
Ik vind het een prima zwembad hoor. Binnen het grote bad met stroomversnelling en een klein badje met glijbanen. En buiten kleine zwembadjes, en nog 2 baden waarvan 1 met grote glijbaan. Ik weet niet wat er mis mee is? De oude stok ken ik niet, ben er een paar maanden terug voor het eerst geweest en gisteren voor de 2e keer . Binnenkort gaan we waarschijnlijk een keer met z´n allen, ik denk dat het goed te doen is met baby.
Weet niet of Oss misschien een beetje bij je in de buurt is? Daar is vriendlief een tijdje geleden geweest met de oudste twee. Scheen heel leuk te zijn, hadden 3 verschillende baby/peuter/kleuter badjes, met elk een andere hoogte water, ook een met een glijbaantje oid. En er waren van die loopfietsen/loopauto's waarmee de kindjes gewoon in het water konden spelen en er was van alles aan speelgoed waar ze mee konden spelen. Volgens hem was het daar in ieder geval echt een stuk leuker dan in het sportiom. (Hij weet alleen niet of er een 'buiten' is, hij dacht van niet ). Verder geen idee eigenlijk ! Sorry .
Ze hebben binnen een babybadje, met 2 boxen. Buiten ook een baby/peuterbadje, maar het water was wel erg koud, Eva wilde er helaas niet in . Met Lisa ben ik nog niet geweest, willen we binnenkort gaan doen als het mooi weer is. Met uv tentje van de Hema en deryan bedje. Verder wat speeltjes en evt. de wipper mee en Lisa vermaakt zich wel . Parasols hebben ze daar wel, heb er wel een paar gezien. Maar ik zou van tevoren wel even bellen of je die zomaar kan pakken/gebruiken.
Hij bedoelt zeker Golfbad in Oss. Ben ik vroeger heel vaak geweest (is hier in de buurt inderdaad). Ik keek vandaag ook bij hun op de site maar kon niks vinden over babyfaciliteiten, dus bedankt voor de info Nou, we kunnen veel gaan zwemmen zo te zien Nu een ander vraagje: - Wat heeft een baby eigenlijk nodig voor het zwemmen? Waar kan ik zo'n zwemband kopen waar ze in kunnen zitten? En mogen ze met alleen de zwemluier aan in het water, of moeten ze nog een zwembroekje overheen hebben? (sorry voor domme vragen, maar heb dus geen idee )
Zo'n zwembandje vind ik persoonlijk helemaal niets. De kleine heeft nog steeds niet het gevoel dat het in het water zwemt want ziet alleen maar zo'n band voor zijn neus. Maar goed ik heb maar 1 kleintje en die houdt ik dan vast. Ik zie nu dat je er 3 hebt (petje af) Alleen een zwemluier kan hoor. Zwembroekje erover heen staat alleen leuker. die moet je dus meenemen (ook extra) - badcape of badjasje is wel handig als ze uit het water komen - zonnebrandcreme - eten, drinken, snackje - geld voor een kluisje - shampoo en bodylotion als ze daar gewassen worden na het zwemmen. - speelgoed voor in het water - normale luiers ONDERGOED VOOR JEZELF (vergeet ik altijd)
hahaha, bedankt dat je deze noemt. Anders zou ik nog in mijn natte bikini terug moeten naar huis. We gaan kijken of we elke keer iemand mee kunnen nemen als we gaan zwemmen, zodat we met 3 volwassenen zijn op 3 kindjes. Dan gaan we de kids ook meer vasthouden en echt laten 'zwemmen' in het water.
Ik heb hier in de omgeveing de keus tussen een natuurbad, dat heel kleinschalig is; zwembad, pierenbad, weide en lekkere douches en ruime pashokjes en een gewoon buitenbad. Meer heb je voor baby's van 1 jaar helemaal niet nodig! Het is nu vakantie en van die baden waar drukke pubers komen die op je kop springen en maar rennen en gillen die zou ik nu mijden! Voor die kleintjes is een beetje water en een lekker schaduwveldje meer dan voldoende hoor!
de tongelreep in eindhoven. daar heb je een appart gedeelte om met je baby te zitten, met boxen, aankleedkussens, babyzwembadje.. buiten dat gedeelte is nog een deel voor baby's om te zwemmen.. je hebt buiten een grasveld (bomen weet ik niet) maar volgens mij wel ook een pierenbadje.. EN je mag je buggy's mee naar binnen nemen.. gewoon naast je tafeltje enzo.. Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep | Home
Hey bedankt! Ik dacht dat ze daar alleen gewone zwembaden hadden voor wedstrijdzwemmen e.d. Maar dat is ook een idee!
Ja idd die bedoel ik. Scheen erg leuk te zijn (ik ben niet mee geweest, haat zwembaden, haha) en lekker warm in het baby/peuter/kleuter gedeelte. En was ook apart van het andere gedeelte van het zwembad, met muurtjes rondom en poortjes daarin met van die 'kindveilige grepen'. De tongelreep kan idd ook. Daar hebben ze 2 kleine peuterbadjes met een glijbaan/klimding en ze hebben een afgesloten gedeelte voor de kleintjes, daar is een lekker warm niet al te groot badje met 3 cirkels in verschillende dieptes met een paar hard plastic sproei beesten . Buiten kan je idd ook daar, maar weinig schaduw (tenminste laatste keer dat ik geweest ben).
nee t is daar echt leuk.. golfslagbad. stroomversnelling.. 4 glijbanen binnen.. nog 3 buiten geloof ik.. 2 of 3 pierenbadjes... + voor de mensen die roken :O... een aparte rokersruimte binnenin het zwembad... je heb er ook zonnebanken, sauna's. bubbelbaden, prive bubbelbaden.. nog een apart bad om baantjes te trekken, een rechtbad voor kinderen (ondiep), en dan nog dat wedstrijdbad. en de buitenbaden
Inderdaad heel leuk voor baby's van nog geen jaar! Ik vind dat pesoonlijk echt veel te mega! Dat gegil en geren en die frietlucht en rokerslucht icm met die chloorwalmen, oh jek! Nee, ben echt hartstikke blij met m'n inimini natuurbadje met pierebad en ligweide onder de bomen!
Hmm maar die baden zijn toch wel erg aan de frisse kant voor kleine ukkepukjes! Althans ze namen het ons niet in dank af dat we even het 'grote' bad in gingen ! Dus weer snel naar dat babygedeelte gegaan. Druk valt overigens nog wel mee, als je lekker vroeg gaat .
op de maaspoort zit ook avonturenland, dat moet ook heel leuk zijn. (soort ballorig idee, als het goed is zit er ook een apart gedeelte voor baby's. in tilburg in ieder geval wel)