ze wil niet meer alleen slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gazy, Jul 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

dames willen jullie eens meedenken: ella is een goede slaper. Ze slaapt overal en speelde anders even voordat ze ging slapen. Sinds maandag is dat helemaal omgedraaid. Echt helemaal omgedraaid. Ze gilt het uit. Ella heeft kort door de bocht drie huiltjes. Een jammer, als er iets is.. en deze nieuwe ze gilt, schreeuwt, is in paniek. Normaal wil ze niet slapen als je erbij bent (bijvoorbeeld bij haar achterin de auto zit valt ze niet in slaapt) Nu wil ze alleen nog slapen als je bij haar bent.
    Maandag avond, hebben we echt geprobeerd om haar te laten huilen, heen te gaan over het bolletje te aaien etc. na 2 uur viel ze in slaap, elf uur werd ze weer gillend wakker. Niet te troosten. Heel onverantwoord wellicht heb ik haar bij mij in bed getrokken, maar vond het wel genoeg voor het kleine meisje. Ze wilde alleen maar op haar buik bovenop me slapen.We hebben een goede nacht gehad.
    Gisteren ella duidelijk verteld wanneer ik weg ging en weer kwam. (moest naar een vergadering.) Ze is voor haar middag slaapje in slaap gevallen in de armen van mijn man en heeft 2 uur geslapen tot kwart voor vier. smiddags lekker rustig in de tuin gespeeld en gegeten. Onder de douche geweest, flesje gehad,voorgelezen, gespeeld op der slaapkamer etc. (ze heeft normaal niet echt een naar bed gaan ritueel, naast dat we knuffelen flesje, nachtkleding etc, ella sliep gewoon altijd heel erg goed) Ze heeft 1 keer gehuild, toen heb ik naast haar bed gezeten, was ze mooi rustig en ben ik weg gegaan toen ze nog wakker was. Ze is zelf gaan slapen. Het verschil met de avond ervoor was dat we haar bed anders neer hebben gezet zodat ze de deur kan zien en we hebben haar geen slaapzak aangedaan. Maar vannacht werd ze wakker, en we zijn 3 uur met haar in de weer geweest. Bij ons in bed ging ze spelen, bij haar zelf in bed gilde ze het uit, en ook ernaast zitten had geen zin. Ze is uiteindelijk bij mijn man in de armen in slaap gevallen, en die heeft haar slapend in bed gelegd. En zo werd ze vanmorgen om zeven uur wakker. Ze werd de afgelopen dagen ook gillend wakker, maar van morgen zat ze weer als voorheen te spelen in bed.
    -ella heeft een doorgebroken middenoor ontsteking. haar kuur is gisteren afgelopen. vrijdag morgen gaan we heen om te kijken hoe het eruit ziet.
    -We zijn maandag morgen met zijn drietjes een uurtje in ballorig geweest. (maar we doen heel vaak dat soort dingen met ella, maarja je weet het niet)

Mis ik iets? doe ik iets verkeerd? wat moet ik hiermee?
    We zijn zwaar verwend met onze nachtrust, en ik moet ook zeggen dat ik er vannacht behoorlijk klaar mee was. Gelukkig nam mijn het over.

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wij hadden in precies dezelfde periode zulke problemen met J.: de week voordat ze 1 werd! Het duurde zelfs 2,5 uur voordat ze sliep. Ze heeft ook bij ons in bed geslapen toen. We laten haar overigens niet huilen, maar troosten juist. Het duurde 1,5 week en toen sliep ze weer normaal. Dus tips.... Uhm... Tja kan alleen zeggen dat het bij ons werkte om J. bij ons te leggen, veel knuffelen, als ze overstuur was uit de situatie (d'r kamer) halen en op de arm in slaap laten vallen. En volhouden! Ze doet t niet expres en t komt goed! Sterkte!!

Share This Page