zwemslip voor mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manamana

    manamana Fanatiek lid

    30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Wat Joycey zegt is zo raar nog niet, zo doet mijn man het ook.
     
  2. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Alleen het woord *zwemslip* krijg ik al de bibbers van.

    Ik ken niemand die dat voor zn plezier aandoet
     
  3. mumija

    mumija Niet meer actief

    Mijn man doet gewoon een boxer onder z'n short.
     
  4. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0

    Ja ik ken er wel 1, maar alleen op het strand om te zonnen, zodat ie niet van die gekke witte bovenbenen krijgt.
     
  5. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb vroeger sportief gezwommen en daar droegen alle jongens / mannen een ballenknijper en vrouwen een badpak. Voor mij is dat dus normaal. Zelf draag ik nog steeds liever een badpak dan een bikini. Ik ben van onze generatie ook één van de weinige vrouwen die nog een badpak draagt, geloof ik. Van de vrouwen met mijn 'model' (lees: platte buik en taille) ben ik geloof ik zelfs het laatste exemplaar met badpak in heel NL. Dus als je binnenkort een strakke dertiger in badpak in in het zwembad ziet, weet je dat ik het ben, haha.

    Ik vind die ballenknijpers dus ook geen gek gezicht. Ben het gewend. Mijn vader draagt er trouwens ook gewoon één, maar dat is wel weer een andere generatie natuurlijk. Ik vind die hele lange shorts of doe losse zwembroeken dan weer niks. Dus mijn man draagt een concessie: een soort strakke boxer.
     
  6. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn man draagt gelukkig gewoon een short. Zou echt niet naast hem lopen als hij zo'n slip zou aantrekken.
     
  7. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Hier ook een platte buik en smalle taille maar wil nu ook een badpak ipv steeds een bikini. Wil afwisselen. Over die broekjes brr no way dat vriendlief ze hier aan doet. Zelfs de kinderen niet. Ook niet de gewone broekjes :)
     
  8. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn zoontjes en mijn man hebben voor het zwembad een strakke boxer. Wel met pijpjesmaar geen shorts. En mijn zoontjes dragen ook altijd een uv-shirt. Ik zelf draag altijd een badpak. Badpakken zijn verplicht waar ik woon in het zwembad en op het strand. Alleen in de women only pool mag je een bikini aan. Op het strand dragen mijn zoontjes shorts en geen zwembroeken. Ballenknijpers vind ik niks. Ook niet als onderbroek trouwens.
    Een gewone onderbroek onder shorts in het zwembad vind ik vreemd.
     
  9. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Doet mijn man ook, maar dat ziet niemand haha
     
  10. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dat is dus ook eigenlijk mijn referentiekader hihi. Vind die lange shorts zo 'gek', zwemt voor geen meter etc. Maar doe met mijn man dan ook nog wel even een zwemwedstrijdje (in mijn badpak en hij zijn speedo danwel strakke short). En dat gaat echt niet in zo'n wijd geval en ook echt beduidend minder in een bikini :D Alleen met echt heel mooi weer ga ik in bikini.
     
  11. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dat heb ik inderdaad ook Abri; ik kom in een zwembad om te zwemmen. En als ik met een bikini in het water duik of eens flink aanzet, dan verlies ik onderdelen, haha. Vandaar: badpak. Maar goed, ik ga dan ook zonder make-up naar het zwembad en krijg natte haren. Ik zie best vaak vrouwen zwemmen met droog haar. Bijzonder knap vind ik dat. Niet aan mij besteed.
    Met zo'n flodder-short kun je denk ik ook niet echt lekker zwemmen. Het is dus maar net waarvoor je naar een zwembad gaat, denk ik. Ga je om 'echt' te zwemmen of meer om te badderen? Bij badderen passen bikini's en lange shorts. Bij zwemmen passen badpakken en zwemslips.

    @Joycey: Ik zat na te denken over die opmerking over je zelfverzekerd voelen; ik vind* een man in zwemslip eigenlijk meer zelfverzekerd overkomen dan een man die dat niet aandurft en dus maar een short aan doet. Dat komt op mij juist minder zelfverzekerd over. Maar dat is net wat je gewend bent, waarschijnlijk. Ik zie in het zwembad een man liever in iets straks rondlopen en zwemmen.

    ——––——––

    *disclaimer voor alle potentieel beledigde vrouwen met een man die short draagt: dit is mijn mening / referentiekader en is dus geen absolute waarheid. Ik geloof onmiddelijk dat jullie allemaal hele stoere en zelfverzekerde mannen hebben. :)
     
  12. xbabyxdx

    xbabyxdx Niet meer actief

    Hahahaha Ik vind die broekjes echt geen gezicht! Eerder lachwekkend! Als mijn partner mij een slappe lach wilt bezorgen moet hij vooral zoiets aantrekken. Ik denk dat ik dan aan het zuurstof moet...... :D

    Gelukkig zal hij nooit zo n ding aantrekken.
     
  13. Kaboutermeis

    Kaboutermeis Fanatiek lid

    16 apr 2013
    4.184
    0
    0
    Hier in België kom je de meeste zwembaden gewoon niet in met zo'n "short". Omwille van hygiëne en 't feit dat een aantal mensen gewoon met hun gewone boxer het water indoken.

    Ik heb manlief nooit anders geweten dan met zo'n zwemslip / zwembroek (zoals wij het noemen).
    Maar ook qua ondergoed houdt hij totaal niet van boxers, draagt het nooit en draagt altijd slips.

    Ik heb overigens één keer uit reclame een langere (niet losse) zwembroek meegenomen voor hem ... En hij trekt dat ding doodsimpel echt niet aan. Ligt al 3 jaar in de kast.


    Ik zwem zelf overigens ook altijd in badpak, maar dat heeft met mijn figuur te maken.
     
  14. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Nope. Mijn vent draagt een zwem short. Broers ook. Vader draagt zo'n slip met pijpjes...

    Vroegah met waterpolo droegen alle jongens een slip. Dus ik kijk er niet zo gek naar haha
     
  15. Mireia

    Mireia Actief lid

    11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind de strakke shortmodellen wel leuk. Maar ml draagt de hele korte wat wijdere modellen.

    Mannen die zo een strakke aandoen zijn zelfverzekerd hebben lak aan wat iedereen denkt! Dat vind ik wel stoer.
     
  16. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.816
    394
    83
    Ik vind het ook geen porum en als mijn vent er 1 aan wil trekken mag ie alleen gaan zwemmen. hij heeft gewoon een onderbroek onder zijn zwemshort aan altijd. niet zon hele lange gewoon een korte zwemshort
     
  17. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Dat mag jij natuurlijk vinden. Ik wil met mijn maatje olifant ook wel het liefst sexy voor de dag komen maar ik ben ook niet zelfverzekerd in een bikini. Ik voel mij ook zekerder met een sierlijk badpak met een rokje er aan. Dat iemand mij zelfverzekerder zou vinden in een bikini, wil niet zeggen dat ik het anderen en mezelf aan ga doen :D

    Hij vind een ballenknijper fijner/veiliger zitten. Omdat zijn zaakje anders bungelt. En hij wil niet dat dit zichtbaar is voor de halve wereld. Imho prima. Ik wil ook niet dat mijn yoohaa zichtbaar is ;)
     
  18. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Nee,afgrijselijk! M'n vriend heeft wel zo een strak boxermodel van speedo
     
  19. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    dit waren mannen die net als ik de halve dag in het peuterbad doorbrachten dus het zal geen practische reden in dit geval zijn. Een badpak vind ik trouwens helemaal niet raar..heb er meerdere gezien bij verschillende formaten vrouwen;)

    Maar je ziet gewoon alles zitten in zo'n broekje...brrrr
     
  20. Imensa

    Imensa Fanatiek lid

    23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Een ballenknijper vind ik niet zo... Een strakke short daarentegen vind ik sexy.
     

Deel Deze Pagina