zwemslip voor mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Mijn vriend draagt meestal zoiets:

2. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Ik vind die lange flubberende zwembroeken juist raar. Vroeg me al af of dit nieuwe mode was? Vooral die jonge jongens die lijken soms gewoon hun korte broek uit de kast te hebben getrokken. Echt geen gezicht.
    Mijn man heeft overigens zo'n strakke boxer van speedo. Persoonlijk stoor ik me totaal niet aan de zogeheten ballenknijpers.
    Dan zou ik me aan al die vrouwen in bikini. Die geven veel meer bloot dan mannen in een zwembroek. Bovendien presteren sommige vrouwen het nog om doodleuk met bikini op een terras of boulevard oid te lopen in de zomer. Dan denk ik ook van; je loopt toch ook niet in bh over straat?

Hier 2 weken terug in het zwembad een gezin met 4 jongens die allemaal echt overduidelijk een gewone boxershort/onderbroek aan hadden. Toen de badmeester moeder hierop aansprak om te zeggen dat dat niet de bedoeling was, pretendeerde mevrouw geen Nederlands te spreken

3. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Oei dat lijkt me ook uiterst ongemakkelijk als je vriend in koud water zwemt en/of onder de koude douche gaat ;)

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Haha maar bij veel vrouwen toch ook? In ieder geval borsten, tepels en met net zoveel verbeelding als bij de mannen in slip of strakke boxer kan je ook van het bikinibroekje wel wat maken natuurlijk.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier dragen de heren dat echt niet, voor geen goud :D

Beiden dragen ze een strakke boxer, met daaroverheen een short.

Godzijdank :D:D:D

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vraag mij af hoe oud jij bent:) met je vraag alsof dat de nieuwste mode is...die langere zwembroeken zijn er al tientallen jaren..ik weet niet beter. Maar je klinkt eerlijk gezegd als mn oma zo:p

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat ik vooral vies vind, zijn die schaamhaarbenen.
    Dat heeft toch niets met hygiene te maken? Dat wapperende krulhaar, brrrr.

Mijn man heeft altijd een short aan, echt super s e x y *kwijlt*

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh en de jongste man hier draagt een zwemboxer in wit met lichtblauwe strepen met een plaatje van woezel en pip ;) Dus ook geen zwemslip.

Heel stoer als je 2,5 bent! :D

9. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    af-schuw-lijk!
    hier gelukkig ook een boxer en daaroverheen shorts

10. tuc

tuc Niet meer actief

Mijn zoontje heeft een oranjege hawaii short...een knielange;)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Leuk! Eerlijk gezegd vind ik zelfs een zwemslip voor kleintjes lelijk, als ik erover nadenk. Mijn zoons hebben altijd een boxermodel gehad van baby af aan, hahaha. Gewoon niet mijn ding, dat mag duidelijk zijn.

12. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Nee!! Als mijn man dat draagt ga ik er niet meer naast lopen.

Voor zoonlief heb ik altijd boxershorts ondergoed en ook een short als zwembroek! Never nooit niet dat hij ooit een ballen knijper aan krijgt.

13. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Als ik zo'n ding ga dragen moet ik zeker ook mijn bikinilijn laten waxen? Dacht het toch echt niet. Mij zie je never nooit in zo'n ding. Ik zwem liever niet dan dat ik zo'n ballenknijper aan moet.

14. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Het is vooral lastig wanneer er ergens iemand pinda's zit te eten. Voor je het weet zit die slurf in dat zakje... Totaal eigen leven leidt dat ding... :D

15. Cabb

Cabb Niet meer actief

Waar is de kwijlsmilie? :-D

Ik ga er zo een voor mijn man bestellen!

Als een man het kan hebben vind ik het wel erg mooi, maar die ouwe opaatjes met uitgezakte uhhh billen bah.

Die van mij draagt helaas gewoon wijde shorts met een gewone boxer eronder maar dat vind ik eigenlijk niet zo hygiënisch dus denk dat ik hem er toch een aan ga smeren, hij zal hem wel willen dragen maar alleen met wijde zwembroek erover heen :(

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Haha :D

17. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind het helemaal niks maar m'n man moet zelf weten wat hij draagt. Gelukkig gaat hij nog liever in z'n blote kont zwemmen dan dat hij ooit een zwemslip aan doet dus lucky me hahahah

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn man draagt ze niet. Die draagt shorts.
    Vind de strakke met pijpjes zeg maar wel mooier als de speedo.

Wat ik me wel afvraag lees nu meiden die echt niet meer met hun man gaat zwemmen als ze er 1 aan zouden doen. Maar als ze dat hier in nl ook gaan verplichten (zoals ik lees dat het in bepaalde landen al verplicht is blijkbaar wist ik niet) zouden jullie dan dus nooit meer gezellig met je man/gezin gaan zwemmen?

Snap alleen de hygienische redenen niet helemaal? Kan iemand me dat uitleggen?

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben wat dat betreft ook wel extreem denk ik want ik vind zelfs ondergoed slips lelijk voor jongetjes..onze zoon draagt alleen boxershortjes

20. Koon

Koon Niet meer actief

Dit!

Mijn zoontje draagt ook een langer zwembroekje. Incl. hawaiiprint ;)
    Zelfde geldt voor ondergoed. Nu nog rompers, maar daarna boxershortjes.

Deel Deze Pagina