zwemslip voor mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuk

    Manuk Fanatiek lid

    19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wat is de reden dat een zwemslip hygiënischer zou zijn dan een short met boxer eronder?
    Ik vind zo'n slip echt niks, niet als onderbroek en niet als zwembroek. Mijn man gelukkig ook:D

    Mijn man draagt altijd een strakke boxer en daarover een zwemshort, lang model tot boven de knie. Deze draagt hij niet als korte broek, enkel tijdens het zwemmen.
     
  2. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn man vind die dingen niks om zo in te lopen, maar we hebben er toen wel eentje aangeschaft voor het geval hij de short niet aan mocht op vakantie. Wel vind hij het handig om er eentje onder aan te hebben dan bungelt het niet zo hahaha.
     
  3. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zie ze hier in het zwembad eigenlijk alleen bij toeristen (vaak duitsers) en wedstrijdzwemmer. De laatste is wel logisch, en misschien in duitsland meer gewoonte?

    Ik vond zo'n zwemslip niet zo erg, maar de meneer met een witte liet niet zoveel te raden over :(
     
  4. ikke175

    ikke175 Fanatiek lid

    30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    OH jeeeee nee zoiets trekt die van mij ook echt niet aan hoor... en dat wil ik ook niet hebben.. haha.. ziet dr toch niet uit :)
     
  5. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Nomnomnom en dan lekker van die harige witte beentjes en billen eronder. Maak me gek!!!
     
  6. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    hahaha ach als die van mij t wil dragen :p

    show what you've got toch als je behoorlijk wat hebt :p

    Doen vrouwen immers toch ook met minuscule bikini's dus waarom zou een man t niet mogen?
     
  7. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Als mijn vriend in zoiets komt aanzetten maak ik het uit :D
    Gadverdamme nee, vind die dingen echt vies haha.
     
  8. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Mijn vriend draagt zo'n soort, wel met een klein pijpje.
    Ik vind het geen probleem, en hij vindt het juist comfortabel zitten omdat het allemaal een beetje bij elkaar zit. + geen natte, koude plakkerige stof om je benen heen.

    Ik vind vaak grote shorts zo stom staan..
     
  9. Imensa

    Imensa Fanatiek lid

    23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Grrrrr hmmmmmm lekker moeder...
     
  10. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.863
    7.627
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Als die van mij dat aantrekt hangt zn hele zak aan beide kanten naar buiten.
     
  11. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    O die vergat ik nog. Lekker twee van die theezakjes.
     
  12. derde

    derde Bekend lid

    21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn man draagt er wel een tijdens het sportzwemmen. Vind het zelf ook niet echt mooi staan, maar het zwemt wel het fijnst zegt hij. En bijna iedereen die heeft dan een zwemslip aan van de mannen. Gaat hij gewoon met ons recreatief (zijn gezin) zwemmen dan trekt hij er een short over aan.
    Hij heeft een hekel aan strakke boxers, heb het jaren geprobeerd, maar hij vindt normale slips het fijnst zitten, dus tja wat doe je er dan nog aan. Bovendien ik draag als ondergoed ook het liefst de zwarte katoenen hema slips, ook niet echt sexy, dus ik heb. Er niets over te zeggen ;)
     
  13. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Daar zijn verschillende verhalen over. De één zegt dat het kan komen omdat ze denken dat mannen eerst met die korte broek over straat lopen en bijvoorbeeld op een terrasje zitten en vervolgens met diezelfde broek het water in gaan (met een speedo loop je in ieder geval niet over straat en moet je je wel omkleden) en weer een ander zegt dat het komt doordat er teveel water in de stof gaat zitten en de ph-waarde aantast en blabla. Als je erop googelt, vind je diverse redenen.

    Mijn jongste (en enige :p ) heeft een zwemluier aan met daarover heen een baby-short :D !!! Ik vind het zooo schattig staan, want het is een blauwe short met visjes en andere zeedieren/koraal erop ;)
     
  14. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Speedo's? Er is maar één soort man die dat kan dragen en die heeft Olympisch zwemgoud om zijn nek hangen.. of zilver maar de gewone sterveling loopt ongelofelijk voor l*l... ja, allemaal.
     
  15. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Dit, in Frankrijk is het bijna overal verplicht.
     
  16. Kaboutermeis

    Kaboutermeis Fanatiek lid

    16 apr 2013
    4.184
    0
    0
    Hier in BE kom je er echt niet in met een short. Of wordt je er gewoon uitgeknikkerd als je het toch riskeert.
    In de meeste zwembaden verkopen ze tegenwoordig wel zwemslips - voor mensen die het toch vergeten (of bijvoorbeeld Nederlanders op vakantie die 't reglement niet kennen :D).
    Wil je toch iets met pijpjes (speedo bijvoorbeeld), moet je dat dus zelf voorzien.

    Overigens is het hier zo'n algemeen gegeven aan 't worden (iedereen heeft die dingen aan) dat niemand er zich nog vragen bij stelt of moeilijk doet.
     
  17. Willes

    Willes Fanatiek lid

    14 nov 2006
    1.121
    70
    48
  18. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113

    Niet overal in BE hoor...wij zwemmen vaak in belgië en mijn man zwemt gewoon in zn lange short.
     
  19. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Wijkijken altijd bij het boeken hoe het zit met zwemkledinf en kijken serieus verder als zo'n naar ding verplicht is.
    Ten eerste wil m'n man zo'n ding niet aan, en ten tweede wil ik niet continue tegen die harige schaamhaarbenen aan kijken.
    Gelukkig zeer weinig vakantiehuizen tegen gekomen waar het verplicht was. België en Frankrijk komen wij nooit 😝
     
  20. xbabyxdx

    xbabyxdx Niet meer actief

    Nou idd..... het is toch werkelijk geen gezicht........ :D
     

Deel Deze Pagina