zwemslip voor mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxx1976

    xxx1976 Bekend lid

    14 aug 2006
    594
    0
    16
    Hier gelukkig niet. Vreselijk.....
     
  2. laravelk

    laravelk Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Man draagt ze ook niet en zoon heeft een knielange zwembroek maar vindt dat niet lekker zitten. We moeten dus binnenkort toch voor een ballenknijper gaan kijken, korte shortjes kan hij niet aan, dan hangt er wat uit zijn broekspijp en dat is helemaal geen gezicht. Misschien wil hij er wel een lange overheen, laten we het hopen ;)
     
  3. laravelk

    laravelk Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Waar vind je trouwens zwemslips in maat 98/104? *googelt verder*
     
  4. Beatissimam

    Beatissimam Fanatiek lid

    23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Strak met pijpjes bij C&A, V&D en Hema. Bij die laatste is het onderdeel van de zomercollectie. Ik heb nog nooit 'Speedo's' voor kleine mannen gezien.
     
  5. Beatissimam

    Beatissimam Fanatiek lid

    23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het zwembad op de camping in Frankrijk mocht je geen wijde surfshorts dragen. Strakke zwembroeken met pijpjes en speedo's wel. Ik had beide voor man gekocht. In het zwembad droeg hij die met pijpjes, op het strand de speedo. Ik gaf toch echt de voorkeur aan de laatste. Echt zo'n strak ding met pijpjes is zo onflatteus!
    Dat dat geen enkele man zou staan is natuurlijk onzin, dan zou een bikini ook geen enkele vrouw staan. Ligt maar net aan het figuur van je man.
     
  6. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn man heeft vroeger wedstrijd gezwommen, dus toen wij wat kregen, had ie ook zo'n speedo. Heb gauw een boxer voor hem gekocht :)
     
  7. nana33

    nana33 VIP lid

    17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Volgens mij is de voornaamste reden om die dingen te dragen dat je dan aerodynamische bent en sneller kan zwemmen. Mijn man heeft een tijdje gezwommen (ook wedtstrijden) en had er dan ook een aan. Wannee we met ons gezin een keer recreatief gingen zwemmen wildehij ook gerust dan ding aandoen en zag er geen probleem in. Ik moest hem dan steeds duidelijk maken dat het geen gezicht was en hij gewoon een boxershortbroekje moest dragen. Ach ja, veel mannen denken er volgens mij gewoon niet zo over na. Mannen zijn vaak toch wat minder bezig met hoe ze eruit zien en wat meer met wat praktisch is.
     
  8. jvs12

    jvs12 Bekend lid

    24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    OMG ik vind het dus echt helemaal geweldig, mits je er het goede figuur voor hebt. Mijn man heeft dus een goed figuur (doet aan triathlons en heeft ook echt van het zwemmen zo'n trechters figuur) en ik ben dan echt verliefd als hij dat aan heeft.
     

Deel Deze Pagina