Dinnershow

Discussie in 'De lounge' gestart door Blondje89, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgende week ben ik 5 jaar getrouwd en ik zou een cadeau krijgen van ML.
    Nu heb ik per ongeluk de reserveringsbrief gevonden..
    Hij neemt me mee naar een dinnershow incl hotel.
    Als ik ergens een hekel aan heb.. Erg he haha... Voel me zo slecht nu want hij bedoelt t goed.
    Nouja hij zegt weleens vaker dat ie dat leuk vind dus volgens mij geniet ie dr meer van als mij 😂😂
    Nu ben ik net stiekem gaan kijken op de site... Maar het voorgerecht is carpaccio, gerookte zalm wrap of rose gebakken hamburger.. Ben weer zwanger dus je raad het al!
    Idem met het hoofdgerecht..
    Nu heb ik tegen mn ma gezegt dat ik het weet en dat ze ff moet doorschemeren of ik dat wel mag hebben qua menu
    Zodat ie kan bellen voor wat anders.
    Zegt ie net doodleuk; ze hebben keus zat dus mag ze wel!!

Nou niet dus..
    Hoe moet ik dit oplossen??
    En is er iemand al
    Een keer naar zo'n show geweest

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ow wat erg!! Hahaha :D

Zou toch eerlijk zeggen dat je de reservering hebt gezien per ongeluk en dat je die dingen niet mag hebben nu.

3. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is al betaald en al, 260 euro in totaal echt zo erg

4. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Stiekem zelf al even bellen en je dieet wensen doorgeven? (in dit geval dus dat je zwanger bent?)

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Je kunt daar ter plekke het gewoon doorgeven dat je zwanger bent. Hamburger kun je toch gewoon laten doorbakken?

6. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er staat bij uitgeserveerd dus ik denk als je niks doorgeeft dat ze er niks mee doen? En het hoofdgerecht is een buffet dus zelf opscheppen kan ook niet van te voren zeggen willen varkenshaas doorbakken.
    Daarom misschien dames met ervaring?

7. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ze zullen toch ook wel een Vega menu hebben? Idd wat hier boven staat,gewoon zelf bellen en als je man straks zegt: zie je nou wel dat er genoeg keuze is? Met een mond vol taugé je duimen opsteken:p

8. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ah germ.. Haha hartstikke lief van hem!

Ik zou zelf bellen en idd even zeggen dat het een verrassing is maar dat de schat er niet aan gedacht heeft dat je zwanger bent. Dan kunnen ze vast nog wel het e.e.a. Aanpassen.

9. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL

Hahaha! Ja maar dadelijk komt ie er toch achter dat ik heb gebeld 😂
    Maar denk dat dat mn enigste oplossing is.. Anders heb ik de hele avond niks te eten hahaha

10. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Als ze het een beetje fatsoenlijk geregeld hebben moeten ze een dergelijke vraag gewoon kunmen regelen ad hoc daar.
    Er zijn veel meer mensen die op een dergelijke manier beperkingen hebben. Maarr...je moet wel je mond open trekken daar.
    Ik zou niet nu al gaan bellen en regelen. Het is een cadeau, ik vind persoonlijk niet dat je het kan maken om het nu al aan hem te vertellen dat je het weet. Er is zeker bij een buffet genoeg te eten voor zwangere dames.

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Niet om gaan stressen. Gewoon ter plaatse aangeven dat je zwanger bent. Je hebt een keuze dus ze vragen het op. En een buffet moet echt wel wat tussen zitten voor je. En anders los op de toetjes! Je man heeft zo zijn best gedaan, zou dit niet verpesten zo. En goed lunchen s'middags dan heb je iig een bodem.

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Precies dit.

Ik vind het wel een beetje sneu voor je man.... jij vindt het eigenlijk niet leuk en gaat van alles met je moeder bespreken buiten hem om.
    Zeg dan gewoon dat je het weet.

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Eerlijk gezegd vind ik het een beetje ondankbaar overkomen. Misschien bedoel je het niet zo maar je maakt je nu al druk om allerlei dingen die er nog niet zijn. Je man heeft zo zijn best gedaan om iets leuks te organiseren en dan ga jij al met je moeder bespreken dat je het niet zo ziet zitten.
    Er zijn daar zoveel mensen, ze zullen vast wel alternatieven hebben voor mensen met een allergie of zwangerschap oid. En anders zou ik me nog niet druk maken en het gewoon voor lief nemen dat ik wat minder eet.
    Je denkt nu al dat je het niet leuk vind maar misschien is het wel hartstikke leuk, het feit dat je man dit allemaal geregeld heeft met de beste bedoelingen en dat je gezellig samen erop uit bent zou voor mij al leuk genoeg zijn.
    Ik zou dus niet achter zijn rug om bellen maar het gewoon zeggen of anders helemaal niks doen.

Deel Deze Pagina