Mijn eisprong was gister (ondekt middels ovu-tests) en we hebben eergister geklust Maar klussen mag van mij altijd Dus Hup aan de Klus Iedereen!
hoi allemaal, weet iemand van jullie of het belangrijk is dat je goed vochtig van binnen bent tijdens de gemeenschap of dat je dit tijdens je vruchtbare dagen altijd moet zijn. ik had namelijk do+vr heel dun rekbaar slijm wat ook doorzichtig was(zoals het hoort) buikpijn begon toen ook(heb ik anders ook) en mijn temp zakte(zoals anders ook) we hebben die vrijdag geklust.en de dinsdag en woensdag ook. nou werd het slijm zaterdag minder(alleen tijdens de gemeenscahp was ik erg vochtig (sorry )en zondag was het helemaal weg. ik dacht dus dat ik hem do f vrijdag gehad had maar kreeg pas zondagavond positieve ovulatietest. kan dat? of heb ik hem toch al eerder gehad. moet dat slijm ook uitwendig nosteeds dun zijn of kan het best inwendig tijdens sex dun zijn, maar zelf niet meer waar neembaar. heb gelezen dat dut slijm van groot belang is. afscheiding was wel dun maar dus niet meer elastisch. alvast bedankt. groeten remke