Iemand ervaring met PUUR MAMA?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miella, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miella

Miella Lid

26 jan 2008
    9
    0
    0
    Amsterdam
    Heeft iemand ervaring met de zwangerschapsvitamines PUUR MAMA van VSM?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wat voor ervaringen zoek je?
    vitamines zijn toch vitamines?

3. Miella

Miella Lid

26 jan 2008
    9
    0
    0
    Amsterdam
    Mhmm das waar.... Maar ik gebruik nu alleen foliumzuur en vroeg mij af of het gebruik van PUUR MAMA beter is. Of dat het geldklopperij is.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

het is gewoon een multivitamine aangepast voor zwangeren. als je zwanger bent moet je uitkijken met vitamine A, bij puur mama is dat aangepast.

5. personlijk denk ik geldklopperij. als je gewoon gezond leeft (eet en beweegd) heb je die pillen niet nodig.

6. maar dit is het topic 'zwanger worden' dus ik denk niet dat ze al zwanger is.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    daarbij blijft puur mama wel een aangepaste vitamine..

8. Miella

Miella Lid

26 jan 2008
    9
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ALS je gezond leeft en dat is nu net het probleem. Eten doen we wel zo gezond mogelijk maar wat is alles toch lekker. Het bewegen schiet er bij de drukke werkzaamheden echt gewoon bij in. Folium slikken is altijd goed. Vroeg mij alleen af of ik daarnaast nog iets extra's nodig heb.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als jij denkt dat je niet gezond genoeg leeft, dan neem je ze er lekker bij. Vitamines zijn nooit erg.
    Ik slik ook extra, ik eet soms te weinig, heb zo weinig trek soms.

10. als het multivitamine voor zwangeren is, dan zit er waarschijnlijk geen foliumzuur in (je hoeft foilumzuur toch niet de gehele zwangerschap te slikken?) dus in ieder geval folium zuur moet je blijven slikken.

verder denk ik wat natasja zegt waar is, het kan geen kwaad. je kan nu ook gewone multivitamines slikken en overgaan op 'voor zwangeren' als je zwanger bent.

maar omdat je topic bij 'zwanger worden' staat ben je dus nu nog niet zwanger, en daarom denk ik niet dat het nu nodig is.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou zeggen:

Pak morgen het fietsje uit de schuur...trap naar Kruidvat en lees de beschrijving even ;)
    Je kunt meteen zien hoe dat met foliumzuur zit.

Zelf ben ik van mening dat Foliumzuur nu voldoende is. ALs je eenmaal zwanger bent kan je altijd nog overstappen naar Puur Mama of bijv. Gravitamon (voor zwangeren).

Succes (met zwanger worden).

Elmo

12. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Ik heb puur mama geslikt voor en tijdens mijn zwangerschap.
    Er zitten gewoon de juiste vitamines, minerales in en ook foliumzuur.
    Het is duurder dan bijvoorbeeld eigen merken maar je slikt er minder
    van. Je slikt 1 capcule per dag. Je doet 3 maanden met 1 potje.
    Ik ben ze voor de zwangerschap gaan slikken gewoon omdat alles
    er in zit. En dat kan nooit kwaad.

Groetjes Jet

13. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik gebruik de 'vitaal zwanger' van de kruidvat. Ongeveer zelfde soort pil, niet alleen foliumzuur maar ook de vitaminen die je als zwangere vrouw nodig hebt. Een stuk goedkoper denk ik dan die jij bedoelt. Ook van deze slik je maar 1 per dag en heeft alles wat je nodig hebt.
    Je kunt nooit een teveel aan vitaminen hebben en zo gebruik je ook al alle vitaminen voor de zwangere vrouw in de eerste vier weken, als je nog niet door hebt dat je zwanger bent.

Deel Deze Pagina