Begin augustus vliegen we voor 12 dagen naar Mallorca.Gezin met 3 kinderen.Met de oudste 2 kinderen willen we nog een keertje naar de Efteling.Voor de rest staat er nog niet zoveel op de planning.De kinderen moeten hier nog ruim 2 weken naar school.
1week sprookjescamping en 2weken naar de kleine wolf.... Zijn dagje julianatoren geweest en gaan in vakantie slagharen dat was t wel
Wij gaan een weekje naar een gaaf vakantiehuisje in Frankrijk, noord Normandië. Dus als iemand nog leuke tips heeft?
Naar de provence! 2 weken camperen met caravan, op 2 verschillende campings, waarvan 1 met mijn schoonouders. We gaan de laatste 2 weken van augustus, vind het altijd heerlijk om zo laat te gaan, iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed . Heb er iig mega zin in!
Het staat nog helemaal open! In ieder geval ga ik 2 weken met mn vriens op vakantie en nog een week naar Zeeland met mn ouders en zusje.
Wij gaan over 3 weken 14 dagen kamperen met de tent. We zoeken nu wat campings op in Duitsland en Frankrijk. Een paar dagen voor we weg gaan even teleteksten op het mooiste weer en dan zal ik eens gaan bellen waar ze plek hebben
Wij hebben een midweek Centerparcs geboekt,even bijkomen in een vip-huisje op park Het Meerdal! Verder wat dagjes weg en wat dingetjes in de tuin doen..
wij zijn ook geweest duitsland 2 weken, ging snel voorbij voor mijn gevoel . nu kijken wat er voor leuke dingen allemaal zijn iddegeval de feestweek komt er aan , erg veel zin in !!
Naar de zon! We hebben een sleurhut en bekijken 2 dgn van te voren waar de zon goed zijn best doet en daar rijden we heen.
wij blijven heerlijk thuis met onze gloednieuwe tuin. vind vliegen met 3 kleintjes niet fijn en wij zijn geen kampeerders. ik ga straks een efteling abbonement kopen voor 4 maanden en wij gaan dus gezellig naar de efteling in de vakantie, es een dagje hier en daar naar toe en verder met mooi weer zwembad in de tuin, barbeceu aan, waterbaan. komt goed