Okee, van opstaan is nog geen sprake bij mijn kleine meid Ze kroop vanavond naar de computerkast, verloor haar evenwicht en viel met haar mond op de rand. Het was een flinke smakkerd, ze was dan ook compleet overstuur een keihard aan het gillen! Ik heb haar snel opgetild om haar te troosten (al ging dat echt niet makkelijk, ze is heeeeeel lang aan het gillen geweest), maar man; wat was ik geschrokken!!!! Ik durfde bijna niet naar haar mondje te kijken, was bang dat 1 van haar tandjes eruit was (en ze heeft er nog maar 2 onder ). Gelukkig was dat niet het geval. Jeetje, en dan te bedenken dat zoiets nog wel veeeeel vaker zal gebeuren Pffff.
Oh wat kan dat vreselijk schrikken zijn he. Mijn dochter is ook eens plat op d'r gezicht gevallen en wat was ik bang voor d'r tandjes!! Allemaal bloed uit d'r lip en we konden het niet meteen goed zien. Echt eng....
Oh vreselijk! Wat kun je dan schrikken zeg Dit was de eerste keer dat mijn dochter een ongelukje had, maar het heeft heel veel indruk op me gemaakt
ja idd is echt niet leuk en er komen nog vele hier is onze jongste steeds op zijn beentjes en dan hoofd omlaag en dan regelmatig scheve koprol helaas gebeurd dit ook wel eens op de bank en dan boem op de grond de kleintjes zijn zo vlug als water
nou hier is wel sprake van staan, sinds +/- 3 wkn...en oh goshhhh ...ik pak em alleen o als ik zie dat ie ehct echt pijn heeft, dna krijst ie ook echt...de rest reageer ik eerst niet..en dan zeg ik ineens heeeyyy wat is er nou...en dan kijtk ie me aan en vaak is het dan al lachen of komt ie gelijk naar me toe en wilt ie getroost worden...maar merk als ik snel wat lach ofzo...dat het dna ook snel over is... maar laatst wassie ook heel ongelukkgi gevallen echt pijn..zo zielig...dan ga ik snel naar em toe...en dan trekt ie zich al op dus dna pak ik em ook op.... maar merk ook dat ik niet dingen als Ahhhhwww kommaaar moet zeggen, gaat ie nog harder huilen ... ik vind het ook echt eng joh...ik durf ook nie te kijken vaak..ben echt bang dta ik voor het eerst bloed zie ofzo
Ik mag het nu ook ervaren, bij de tweede.. De oudste hebben we weinig mee beleefd. Ze liep vrij laat en is erg voorzichtig. De jongste doet alles terwijl hij nog niet alles kan Eergisteravond nog met hem bij de HAP gezeten, hij was tegen de rand van de verwarmingsbuis gevallen en had een gaatje in zijn hoofd wat gelijmd moest worden. Denk dat dat niet de laatste keer was dat we daar met hem waren
Oh vreselijk is dat he? Ons meisje is flink aan t rondstappen sinds 1,5 maand, en 2 weken terug struikelde ze over een broek in de slaapkamer... Ze viel met haar bovenkaakje recht op de rand van het bed. Ze had pas 2 ondertandjes, maar sinds de val zijn de 2 boventandjes óók door... Bloeden joh! Was echt sneu. Mama heeft gewoon mee gehuild hihi...
Brrrr ik schrik ook iedere x als ik haar zie vallen oid en aan haar huilen merk ik ook of ze zich echt zeer heeft gedaan of niet. En idd proberen af te lijden als ze jammeren met een grapje of speeltje.