Boodschappentas Mutsy

Discussion in 'De babyuitzet' started by Rienk, Mar 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rienk

Rienk Nieuw lid

Mar 19, 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Weet niet of dit op de goede plek staat, maar kon geen betere plek bedenken.
    Ik heb een Mutsy 4 rider en wil graag zo'n groot boodschappennet kopen. Nu kan ik online alleen een boodschappennet voor een Mutsy Igo vinden. Weet iemand of deze ook op de Mutsy 4rider kan? De stangen zien er ongeveer hetzelfde uit, maar ik weet niet of je op de Mutsy Igo nog iets moet bevestigen waar je het boodschappennet aan kan klikken.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Als iemand tweedehands een boodschappennet voor de Mutsy 4rider heeft, dan hou ik me natuurlijk ook aanbevolen.

Groeten Rienke

2. rose16

rose16 Actief lid

Feb 10, 2013
    147
    12
    18
    NULL
    NULL
    Die van de igo past er niet op.
    Wij hadden bij de prenatal per ongeluk een ouder model gekregen, die was volgens mij voor de 4rider. Deze paste niet, omdat de buizen van het frame net iets platter zijn bij de igo dan voorgaande modellen. Je moet nl inderdaad een bevestiging om het frame klikken waar je de mand aanhangt.
    Ik heb hem omgeruild voor de goeie. Misschien is het andere model er nog die ik heb terug gebracht...hij koste maar 15euro in de koopjeshoek bij prenatal hearts in Amersfoort :)

3. bababoe

bababoe Fanatiek lid

Mar 11, 2011
    1,805
    781
    113
    Ik heb er gisteren een zien liggen in de koopjeshoek van de Prenatal in Aalsmeer. Ik weet niet zeker of het voor een 4-rider was, maar ik denk het wel.

Share This Page