kleertjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mama carola, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama carola

20 nov 2006
    42
    0
    6
    ik heb neutrale kleertjes bij hema, zeeman, wibra en babyzaken gekocht, maar bij de wibra en zeeman zijn ze niet zo duur en ze zijn ook hartstikke leuk.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Leuk joh, en het hoeft toch ook niet duur te zijn! Het is allemaal al duur genoeg, en voor je het weet zijn ze eruit gegroeid.

Ik ga morgen ook eens even kijken :D

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik kan bij de zeeman en wibra niet slagen, maar bij de Hema, H&M en prenatal heb ik hele leuke dingen gekocht :D

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik ben Hema-fan!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja hier ook een hema fan. Ik vind H&M ook wel leuk, maar meer voor de wat oudere baby's. Maatje 50-56 hebben ze, vind ik, weinig leuke dingen.

6. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben ook een hema-fan! Het blijft leuk om kleertjes te kopen.. en ze hebben ook nooit genoeg! ;)

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik shop overal maar ik vind het vooral zo moeilijk om leuke jongenskleren te vinden. Gelukkig heb ik een dochter en daar is zat voor te vinden maar als dit een jochie is weet ik echt niet wat ie aan moet... ik vind het allemaal zo saai en kleurloos. Ik shop nu wel eens voor mn neefje en ik heb bijna nooit dat ik iets tegen kom en echt denk van wauw!

8. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Jaaaa de hema is echt leuk! En prenatal. Ik shop me wezenloos, hebben jullie dit ook? Mara ik vind alles ook zo leuk!

9. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    klopt het dat je alles 2x moet wassen vantevoren. ik ben ook een fan van hema.

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Volgens mij is 1 keer genoeg hoor. Wel is er discussie over wel of geen wasverzachter. Sommigen zeggen dat je wasverzachter weer voor allergie kan zorgen ...

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben ook weg van de hema kleding.
    Ook van h & m kleding trouwens.
    Ik dacht ook altijd dat er weinig leuke jongenskleding te koop is, maar sinds Quinn geboren is valt mijn oog op heel veel leuks!
    Prenatal heeft erg leuke kleertjes, maar je meot er wel op tijd bij zijn. :)

12. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik heb ook heel veel leuks bij V&D gekocht en ik vind dat ze bij C&A ook hele leuke dingen hebben ... Winnie the Poeh en Disney!
    En V&D heeft heel vaak de babykleding in de aanbieding vind ik!

13. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ja, ik zag laatst ook hele lieve kleertjes bij de C&A.
    verder heb ik nog nergens gekeken...
    dan kan ik helemaal niet meer wachten, pffffff....

14. ruzaldo

ruzaldo Lid

1 sep 2006
    37
    0
    0
    programeur
    tilburg
    Ik vindt kleding van C&A en V&D heel leuk, en ook niet duur. Laatste tijd heb ik wat 2/3 delige klertjes bij wibra(of Zeeman?) gezien. En ook voor jongens. Maar als ik moet kiezen- voor het zelfde geld koop ik toch bij C&A of V&D. Kwalitijt daar is toch beter.
    En nog in Tilburg hebben ze leuke spuletjes bij Sengers. Niet veel, maar toch... En heel vaak aanbieding. Nu zijn de rompertjes en piyama's in het uitverkoop.

15. Charos

Charos Lid

15 aug 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Wibra en Zeeman kleertjes vind ik niet echt leuk, van V&D, Hema en C&A heb ik wel een aantal dingen, maar op internet zijn ook hele leuke (vaak amper gedragen) merkkleertjes (Ducky beau mini is echt een tip) te koop voor weinig geld.

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik vind het deze keer moeilijker om leuke kleertjes te vinden dan voor de meiden.. Zijn er minder leuke jongenskleertjes..?

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik kijk niet echt uit naar jongenskleertjes maar voor meisjes vind ik de kleertjes wel veel leuker. Veel schattiger. Jongetjes moeten al heel snel of saaier of stoerder gekleed worden volgens de winkels. En stoer kan altijd nog toch?

18. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Volgens mij zijn er inderdaad minder leuke jongenskleertjes, voor meisjes hebben ze veel meer. Maar als de jongens iets ouder zijn, dan beginnen de leuke kleertjes te komen.

19. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik vind dat er voor meisjes ook meer te vinden is dan voor jongens......
    Ik heb wel leuke jongenskleertjes gekocht bij H&M, C&A, Zeeman em prenatal. Vooral bij de H&M heb ik een aantal leuke, stoere setjes van :p

Deel Deze Pagina