Ik heb al jaren een Samsung telefoon. Binnenkort ontvang ik mijn nieuwe S9 Ik heb altijd een Jorte kalender gehad. Erg leuk met kleurtjes en plaatjes. Helaas is de app al een paar gecrasht en dus niet 100% betrouwbaar. Welke online agenda gebruik jij? - synchroniseerbaar - kleurrijk - gebruiksvriendelijk is eigenlijk wat ik zoek.
Google Handig met synchroniseren, verschillende kleurtjes en per kwartier afspraken te plannen. Ik kan niet zonder.
Ik heb zelf Fantastical. Die bestaat volgens mij ook voor Android. Wat ik handig er aan vind is dat die Agenda en to do in 1 is. Je kunt verschillende weergaves kiezen en die zien er heel overzichtelijk uit. Kleurtjes werken er ook fijn op, en hij synchroniseert top met mijn andere apparaten.
Ik vind digical echt heel fijn werken. Ik gebruik verschillende kleuren voor bv afspraken van de kinderen. Blijft overzichtelijk.
Gewoon google.. Kan overal in mijn agenda. Gedeeld met man. Ook ideaal En afspraken vanuit school staan meteen in mijn eigen agenda
Ik gebruik Klender. Ziet er leuk uit (vind google agenda enzo er saai uit zien) En je kunt met een kleurtje aangeven voor wie de afspraak is. Als je met een gezin van 4 iets samen gaat doen, kun je er 4 gekleurde stipjes bij zetten. Gewoon omdat t leuk is
Hoe doe je dat? Ik gebruik nu alleen de agenda die al op mijn samsung toestel zit, maar vind het wel handig dat mijn partner inzicht heeft in de agenda gezien hij er zelf nooit iets in zet en altijd belt of appt van goh kunnen we dan en dan
Zie net dat mijn reactie nog helemaal niet is geplaats Ik gebruik de agenda die op de telefoon zit daarmee kan je ook kleurtjes gebruiken.
Ja hoor. Bij de instellingen van mijn telefoon heb ik het volgens mij aangegeven dat mijn google account en dit van mijn man de agenda moeten synchroniseren. Bij de S planner kan je het volgens mij ook in de app aangeven.
Hier aCalendar, de gratis versie, bevalt goed. Gebruik er meerdere agenda's in, allemaal verschillende kleur. Wat mij betreft reuze handig